Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Meesteres Vernice (voorheen Mrs Vanessa)

Thumbs up Meesteres Vernice (voorheen Mrs Vanessa)

Ik ben al weer een paar jaar groot fan en regelmatig bezoeker van Meesteres Vanessa / inmiddels Meesteres Vernice (zie recensie over Mrs Vanessa elders op deze site).

Omdat ze helemaal opnieuw begonnen is en de naam Mrs Vanessa niet meer gebruikt, ben ik een nieuwe discussie over haar gestart.

Mijn allereerste ontmoeting met Haar is van dik 2 jaar geleden en nog steeds onmogelijk om uit mijn gedachten te krijgen. Als ik dat al zou willen!

Via haar site, een slavenformulier en een paar mailtjes lag ik opeens op Haar bed.

Kettingen aan mijn armen (en even later ook aan mijn benen), waanzinnig mooie ogen, een lijf waar ik mijn ogen onmogelijk van kon afhouden (vandaar later de blinddoek), super- supersexy gekleed (strak latex, geile hoge hakken, lingerie die ik mee naar huis had willen nemen!). Zo ongelofelijk mooi en met ogen die zoveel kracht uitstralen

Helemaal aan Haar overgeleverd in het soft SM-spel waar ik om had gevraagd. Edging.

Nog nooit zulke prachtige borsten gelikt. Haar stem echoot nog regelmatig in mijn oren en dan wil ik nog steeds "likken"; en als ik mijn ogen dichtdoe proef ik zonder aarzelen Haar fluwelen tepels nog op mijn tong en lippen. Nog nooit zo gulzig en onderdanig het speeksel van een Godin ontvangen.

Ik heb Haar hakken, billen en benen gekust. Ik heb zo lang mogelijk geprobeerd mezelf hard te houden voor Haar. Ik heb Haar bewonderd en aanbeden. Maar toen Ze op mijn gezicht kwam zitten (ja daar had ik zelf om gevraagd en wat had ik graag nog meer willen vragen) en mijn neus geplet werd onder dat korte latexjurkje, het slipje zo dicht bij was en Ze niet meer ophield met trekken aan mijn keiharde staaf .. toen kon ik het niet meer houden.

Exclamation Re: Meesteres Vernice (voorheen Mrs Vanessa)

En inmiddels ben ik de super super trotse bezitter van een sexy roze-paars slipje van Mrs Vernice!

Ik kan het niet laten om er regelmatig aan te ruiken en de opwinding die zich dan van mij meester maakt is onbeschrijfelijk!

Ja daar heb ik in een recente sessie met Haar wel wat voor moeten doen!

Allereerst de schroom overwinnen om sowieso te vragen of ik een slipje van haar kon verdienen (terwijl ik weet dat ze het leuk vind om nieuwe fetishes bij mij te ontdekken en me er gek mee te maken), met daarna een sessie die geiler en spannender en ook wel deels pijnlijker was dan ooit.

Maar wat is pijn als Mrs Vernice diep in je ogen kijkt en je op je knieen voor Haar zit. Zij op Haar troon met spectaculaire hooggehakte laarzen. De scherpe hakken op mijn borst geplant. Recht op mijn tepels. Mijn handen aan haar stoel geklemd. Ja het doet pijn als ze haar hakken in mijn tepels duwt. En het doet nog meer pijn als ze ziet dat ik het fijn vind en ze dus harder kan steken met haar hakken. Maar de opwinding, het geile gevoel dat ik Haar op deze manier mag aanbidden. Dat gevoel wint het van de pijn. En haar complimentje dat ik het goed heb gedaan, maken me zo blij.

Ongelofelijk geil om plotseling (terwijl ik weerloos met een blinddoek op bed lag) haar slipje in mijn mond gepropt te krijgen. Zodat ik "niet te hard zal schreeuwen zo meteen". En als ze dan even later op mijn gezicht komt zitten (met een ander slipje aan) en me de adem beneemt, me even weer laat ademen, maar me dan weer dwingt om mijn adem in te houden (en nog eens, en nog eens), dan wil ik eigenlijk dat dat voor eeuwig duurt.

Gelukkig duurde de sessie nog veel langer, met als hoogtepunt een voorbind dildo diep in mijn kont en langzaam, maar steeds geiler afgetrokken te worden en tegelijkertijd geneukt te worden!

Zalig!!!

Standaard Re: Meesteres Vernice (voorheen Mrs Vanessa)

Van deze Meesteres was al een recensietopic zie hier http://www.citygirl.nl/forum/showthr...steres-Vanessa kunnen samengevoegd worden moderator en dan als topictitel Meesteres Vernice (voorheen Vanessa) ontvangst Randstad

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Bekijk bericht
    Van deze Meesteres was al een recensietopic zie hier http://www.citygirl.nl/forum/showthr...steres-Vanessa kunnen samengevoegd worden moderator en dan als topictitel Meesteres Vernice (voorheen Vanessa) ontvangst Randstad
    Strak plan!

Meesteres Vernice is ook haar site aan het vernieuwen!
    Zie www.goddessvernice.com

Recensie Mistress Vernice

Ik zit aan de bar. Meesteres en Godin Vernice heeft Haar slaaf per SMS ontboden om Haar te komen dienen en hem bloot te stellen aan Haar grenzeloze geile sadisme.
    Via erotische sexlesssen heeft mijn Godin Haar slaaf meegenomen naar Haar sadistisch geile SM wereld waar menig marteling hem te wachten staat. Ik ben Haar bezit en zal voor Haar pijn lijden.
    Ze weet dat ik de slavenkeding aan heb. Ze heeft mij bevolen om deze aan te trekken en aan de bar te gaan zitten. Ik wacht dus maar af en mag alleen maar recht voor mij uit kijken en wat water drinken. Na wat wachten arriveert mijn Meesteres ze komt achter mij staan
    Ze doet net alsof ze mij begroet met een omhelzing maar uiteindelijk checkt ze of ik de prikbh om heb en drukt deze even wat extra aan. Mijn Meesteres fluistert in mijn oor of ik dit fijn vind? Ik antwoord van ja waarop Ze zegt dat ik nog even van de pijn maf genieten want ze moet zich nog omkleden. Ze knijpt nog even in mijn tepel en gaat naar boven. Na nog wat extra pijnlijke minuten wordt Ik opgeroepen om naar boven te komen. Ik meld mij op de kamer van mijn Meesteres.
    Ik krijg de opdracht om mij uit te kleden en gehuld in mijn slavenkleding moet ik in de slavenhouding op Haar wachten. Na verloop van tijd is mijn Meesteres van mening dat Ze wat aandacht aan Haar slaaf wilt besteden. Was de Meesteres aan de bar nog de vriendelijkheid zelve op dit moment ziet Ze er dreigend uit en straalt het geile sadisme uit Haar ogen. Met alleen Haar slanke benen gehuld in lange leren laarzen loopt ze om haar slaaf en controleert de conditie van de slaaf. Met Haar zweep laat Ze Haar slaaf weer even duidelijk maken dat hij Haar bezit is en dat pijn lijden daar een onderdeel van is. De prikbh en de cockring hebben dat ook wel duidelijk gemaakt.
    De bh is strak gespannen zodat de tepels flink zijn opgewarmd en de cockring prikt ook stevig in het slavenlijf.
    Ik moet op het bed gaan liggen waarna 1 hand van de Meesteres de cockring omklemt en er flink in knijpt terwijl de ander nog eens flink op de prikbh duwt en wrijft. De Meesteres ziet goedkeurend toe dat haar slaaf de pijn intens beleeft en Haar in Haar blauwe ogen aankijkt zodat hij Haar nog meer kan ervaren. Vervolgens knijpt Ze in de tepels van de slaaf (haar bezit) eerst nog wat subtiel daarna harder en meedogenloos. Het knijpen in de cockring, het duwen op de prikbh en het meedogenloos knijpen doet de slaaf kronkelen van de geile pijn. De Meesteres gunt Haar slaaf even wat rust maar niet lang. Ik moet gaan staan, mijn Meesteres staat voor mij en kijkt mij aan en ik moet weer in Haar ogen kijken. Eerst wrijft ze nog wat over de prikbh om mij op te warmen maar dan zijn toch de tepels weer aan de beurt. Ze knijpt en laat niet los ze knijpt harder en laat de tepels tussen Haar vingers rollen. De indringende staalblauwe ogen van Mistress Vernice dwingen hem tot het uiterste en Haar geile sadisme te ondergaan. Het zijn Haar tepels en die zijn maar van 1 Meesteres
    Om de tepels even wat tijd te gunnen leeft Mijn Meesteres zich nog even uit met haar zwepen en mag ik Haar mijn billen aanbieden.
    Mijn Meesteres gaat nu achter mij staan. Haar nagels boren zich in mijn tepels en ondertussen trekt ze mij tegen zich aan. Ze fluistert mij in mijn oren dat het jaar 2016 een sadistisch SM jaar zal worden en dat Haar slaaf haar Sadisme moet ondergaan omdat Zij dat wilt. Om dat nog wat te benadrukken knijpt ze nog eens extra in de tepels.
    Door dit pijn lijden kan de slaaf namelijk nog beter zijn Godin dienen

Soortgelijke discussies

1. Uitstekend Den Haag - Privé-ontvangst - Meesteres Vanessa
    By Scuderia77 in forum BDSM
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 7 december 2015, 19:55
  2. Uitstekend Amsterdam, Meesteres Sarah (Mar.) Sarphatipark 118
    By frankkinky in forum BDSM
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 21 november 2014, 15:12
  3. Uitstekend Meesteres Vanessa Utrecht zandpad 122-3
    By Marko in forum BDSM
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 30 oktober 2014, 11:56
  4. Goed Utrecht, priveontvangst , Vanessa (v/h Eline) (uitstekend)
    By IJsbeertje in forum Midden Nederland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 15 maart 2011, 11:18
  5. Uitstekend Nette geile studente Vanessa
    By davedeprikker in forum Zuid Nederland
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 8 december 2010, 12:08

Regels voor berichten