Even een kort berichtje over mijn bezoek aan Mrs Dani van Domination Palace. Mrs Dani is een mooie, slanke blondine. Een ervaren Meesteres, die rustig de tijd neemt voor een voorgesprekje en daar al de nodige opwinding veroorzaakt. En dan moet de sessie nog beginnen!

Na een douchebeurt- Mrs Dani houdt van schone slaafjes - werd ik door haar opgehaald voor een zalige SM-sessie waarbij vooral mijn tepels en kont het flink te verduren kregen.

Haar zachte lippen en tong op mijn tepels werden al snel vervangen door scherpe nagels en tanden en de klemmetjes die er daarna op werden gezet voelde ik 2 dagen later nog steeds (en als ik er nu aan denk worden mijn tepels ook weer hard).

En mijn arme kont - maar ok ik had er om gevraagd - kreeg er van langs met een hele serie canes, zweepjes, haar hand in een handschoen met ijzeren puntjes en tenslotte een lange redelijk dunne voorbinddildo die ik eerst mocht likken voordat hij diep en lang in mijn kontje verdween.

Zalig! Vooral in combinatie met haar bevelen om mezelf in het tempo van haar neukbewegingen af te trekken, maar vooral niet te komen voordat ik toestemming van haar had! Ik mocht bewijzen dat ik mezelf op randje van klaarkomen kon brengen om dan even niet of zachter te rukken, totdat ik weer bijna een orgasme had.

Dat lukte me 3 keer, maar bij de 4e keer, waarbij zij ook steeds harder tekeer ging in mijn kont en mijn tepels nog wat extra stimulansen kregen, hield ik het niet meer!

Een prima sessie; het leven is goed in het Brabantse land!