Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: Nieuwegein/Utrecht, Meesteres Samantha, Dynamite Privé, De Liesbosch 14d

Thumbs up Nieuwegein/Utrecht, Meesteres Samantha, Dynamite Privé, De Liesbosch 14d

Meesteres Samantha bekend van voorheen Zandpad 106 Utrecht, ontvangt nu al sinds de sluiting van het Zandpad in de nieuwe SM kamer van Dynamite Prive in Nieuwegein. Na een paar maanden afwezigheid start zij a.s. maandag 8 december weer met ontvangen van slaven.

Zie ook haar website www.meesteres-samantha.nl en mail via info@meesteres-samantha.nl

Blog Entries
    2

Standaard Re: Nieuwegein/Utrecht, Meesteres Samantha, Dynamite Privé, De Liesbosch 14d

Dat is super nieuws... Meesteres Samantha heeft vele pluspunten, maar het meeste is me toch bijgebleven wat voor fantastische billen ze heeft voor een facesitting Alsof ze ervoor gemaakt zijn.

Ben benieuwd in welke trio-sessies ze weer gaat optreden ook!

Standaard Re: Nieuwegein/Utrecht, Meesteres Samantha, Dynamite Privé, De Liesbosch 14d

triodag is al gepland met haar vriendin Mistress Vernice (voorheen Meesteres Vanessa) huidige website www.mistressvernice.com

maar die dag is al volgeboekt las ik op www.kinkydevils.eu

Ik kom nu al enige jaren bij Meesteres Samantha en ze behoort nog steeds tot mijn favorieten.

Samantha heeft zich in vrij korte tijd ontpopt tot een zeer veelzijdige dame van plezier met verbluffende SM skills die haar tot een ware harde maar ook soft-erotische Meesteres kunnen maken. Iedere sessie is weer anders en ze is zeer creatief in het verzinnen van nieuwe spelonderdelen. Ook de nodige toys en fetish kleding is in de loop van tijd behoorlijk qua assortiment van haar uitgebreid. Haar looks en lichamelijke verzorging zijn fantastisch, hygienisch en zeer prikkelend en opwindend te noemen.

Qua spel ga ik steeds verder met Mrs. Samantha, ze weet bij mij al in ijn hoofd te komen en zo psychologisch het spel spannender te maken en mij te laten presteren zoals zij dat graag wil. Of ze nu visueel van mij wilt genieten of qua opdrachten of pijngrenzen wil zien wat ik aankan, en bij de juiste prestaties een beloning te geven die vaak erotisch getint is. Het spelplezier kan ik vaak in haar ogen aflezen. Maar ook vaak die arrogante of sadistische blik, geheel afhankelijk van haar gemoedstoestand hoe zij zich voelt op dat moment.

Haar sessies tegenwoordig op SM locatie in Nieuwegein pal naast de A-12 geven door de aanwezigheid van een SM bed, kooi, Andreasbondagekruis, bondagestoel etc weer een geheel nieuwe dimensie, en dit vaak ook in combinatie met een 2 knappe kinkygirl of Meesteres. En voor de liefhebbers houdt ze dan ook (bi-) slavenparties (niet mijn ding, maar het geeft wel haar veelzijdigheid aan).

Nu pas de violetwand meegemaakt met haar, wat zeer bijzonder en opwindend is, naast de sounding die ze nu voortreffelijk beheerst.

Voor afspraken (wat aan te raden is bij deze topdame) kan je mailen naar info@meesteres-samantha.nl of via haar website www.meesteres-samantha.nl.

Thumbs up Re: Nieuwegein/Utrecht, Meesteres Samantha, Dynamite Privé, De Liesbosch 14d

Een zalige sessie met Mrs Samantha!

Mijn eerste bezoek aan Mrs Samantha van alweer een tijdje geleden was ook gelijk mijn eerste bezoek aan CLub Dynamite aan de rand van Utrecht op een bedrijventerrein.
    Een prima te bereiken lokatie waar deze hele mooie jongedame me op korte termijn kon ontvangen. Letterlijk maandag gemaild met haar (prettig mailcontact!) en dinsdagmiddag al een afspraakje van anderhalf uur.

Ik kon gelijk met haar mee naar haar kamer (groot bed, douche/bad, een speciale stoel waarover later meer; keurig verzorgd). Wat is Samantha toch super sexy en mooi! Vooral op de hoge gehakte zwarte lak-lieslaarzen die ze aanhad met een strak sluitend kort zwart jurkje, waar haar borsten waanzinnig in uitkwamen. Ik was bloednerveus, maar gelukkig wist ze me met een paar vragen over mijn fetishes en haar rust een beetje op mijn gemak te stellen. Ze heeft een lieve sensuele stem, die overigens net zo makkelijk een heerlijke bitchy toon kan aannemen - maar ook daarover verderop meer.

Na een douche was ik er klaar voor. Op bed werden mijn handen boven mijn hoofd vastgebonden en ik kreeg een blinddoek voor. Mijn tepels werden eerst zacht en toen steeds harder gelikt, gekneed en gebeten en plotseling had ik er 2 klemmetjes op. Ouch! Gevoelig! Maar zo geil! Helemaal in combinatie met haar korte bitse bevel om haar te bedanken voor de spuug die ze in mijn mond deponeerde!

Met haar handen in een soort handschoenen met allemaal scherpe puntjes (ik kon het helaas niet zien) werden alle gevoelige plekjes op mijn lichaam bestreeld en soms zacht gemarteld. Zalig zoals ze mijn pijnlijke tepels nog meer deed lijden en mijn pik en ballen betastte. Ik lag te shacken van puur genot en opwinding!

Ze kwam bovenop mijn benen zitten en mijn harde pik werd onder handen genomen. Sounding!! Op haar dode gemak probeerde ze 3 verschillende sounds uit op mijn pik. Vooral de sound met een balletje op het eind (ik heb hem achteraf nog even goed bekeken ;-) ) voelde verrukkelijk aan. Alsof mijn pik niet meer van mezelf was, maar van haar!

Mijn ballen waren inmiddels afgebonden en ik mocht nog meer van haar spuug drinken om daarna eerst met gesloten mond, maar daarna gelukkig ook met mijn tong en lippen (na het bitchy bevel: "likken!"), haar tepels om de beurt te aanbidden. Altijd zo'n geil gevoel om een tepel hard te voelen worden in mijn mond!

Ik werd nog steeds geblinddoekt door haar meegenomen naar de stoel. Op de tast ging ik met mijn benen wijd gespreid zitten (de zitting van de stoel is een open V-vormige plank). Mijn bovenbenen werden vastgegespt en eindelijk mocht de blinddoek af.

Haar mooie gezicht was vlakbij me en met een pesterig lachje kreeg ik een monddildo omgebonden die ze vervolgens waanzinnig geil begon te likken en zuigen. Haar mooie ogen regelmatig diep in die van mij. Onweerstaanbaar!

Mijn tepels en ballen waren weer aan de beurt voor een behandeling met een spetterend krakende en lichtbijtende electric wand. En alles zo kalm en relaxt! Nou ja van haar kant dan. Mijn polsen waren inmiddels ook ergens achter de stoel vastgemaakt en ik kon geen kant op. Maar eerlijk gezegd wilde ik dat ook niet! Heerlijk om zo weerloos te zijn en niet te weten wat er gaat gebeuren.

De monddildo ging af en ze kwam met haar rug naar me toe staan, tussen mijn gespreide benen. Mijn keiharde pik werd tussen haar benen/laarzen genomen en geil geneukt. A fetisj coming true :-)
    Ze boog voorover. Geen slipje! Waanzinnige billen. Zo slank! Zo zacht. Hoe kon ik anders dan ze nederig kussen! En dat mocht! Sterker nog .. haar jurkje werd omhooggetrokken zodat ik er perfect bij kon!

Met de blinddoek weer om mocht ik weer terug naar het bed en ik hoorde - terwijl ik op haar bevel mijn pik zacht trekkend stijf hield (alsof dat nodig was) - hoe ze zich op haar laarzen na, helemaal uitkleedde.
    Mrs Samantha kwam op mijn gezicht zitten met haar mooie billen! Ik moest diep ademhalen, mijn mond dichtdoen en ... daar zat ze!! Bovenop mijn gezicht, spelend met mijn pik, totdat ik het beetje benauwd kreeg. Even ademhappen en ... daar ging ze weer! Nog wat fermer duwend en nog meer op mijn neus en mond. Langer deze keer. Geiler! Adem happen en nog een keer! Supergaaf!

En de beloning bleef niet uit. Ik kreeg het bevel om haar poesje te likken! En om vooral niet snel te stoppen! Nooit, en helemaal niet geblinddoekt en een dame ondersteboven bovenop me, de eenvoudigste klus (wat vind ze fijn? waar lik ik? etc). Maar ik deed meer dan mijn uiterste best om haar geconcentreerd en gefocusd te dienen!

Ik was alle gevoel voor tijd inmiddels al lang kwijt, maar gelukkig waren we nog lang niet klaar! De blinddoek ging af en ik mocht van haar mooie slanke lijf genieten. Echte volle borsten. Haar sexy engelengezichtje. Dat kontje!

Ik kreeg de monddildo weer voorgebonden en nadat ze daar op een geile manier een condoom om had aangebracht (ze rolt de condoom eromheen met haar mond), mocht ik haar met de dildo neuken. Eerst hurkend boven me en even later met gespreide benen voor me. Kramp in mijn kaken van het werken en van haar geile geduw! Wat een vrouw!

Nu ging er ook een condoom om mijn pik en die werd gepijpt! Als ik er aan terugdenk snap ik niet dat ik toen al niet kwam! En al helemaal niet toen ze gelijk daarna mijn pik in haar poesje propte en me neukte. Zo'n waanzinnig mooie sexy vrouw die mij neukt! Verwarrend en zalig tegelijk!

Ook om haar daarna op te zien staan en een voorbind dildo aan te zien gespen. Charmant paraderend op haar hoge hakken. Je weet wat er gaat komen. Je ziet de dildo zachtjes bungelen. Haar sexy, en oh zo heersende lachje.

Eerst prostaatonderzoek (smalle handen, lange vingers; thank god) dat je voelt tot in je eikel. Ook weer zo kalm, maar waanzinnig geil. En dan .... benen omhoog ... de kunstpik die je kont ingaat. Diep, dieper. Je kont die geneukt wordt. Eerst rustig, maar al snel hard, fel, diep. Kreunend, hijgend, geil. En steeds dat mooie licht geile lachje.

Als ik nog had kunnen praten op dat moment - onmogelijk met haar neuktempo - had ik haar gesmeekt om nog veel verder te gaan. Nu kon ik alleen maar kreunen en hijgen; korte nikszeggende woorden ... ja, ja, ja.

Super, supergeil!

En nog steeds was ik hard en niet klaargekomen.

Maar dat ging niet lang meer duren. Alhoewel ik zo opgewonden was, dat het toch nog wel even spelen, masseren en trekken koste, voordat ik het heerlijk gevoel diep in mijn buik voelde opborrelen. Haar hand trekkend aan mijn pik. Zacht kreunend. Me aanmoedigend. Haar andere hand strelend over mijn lichaam.

Toen ik heel dichtbij was heb ik - zonder woorden, daarvoor was ik te ver weg - haar hand naar een van tepels geleid. Haar aangemoedigd om daarin te knijpen en te blijven rukken. Totdat ik hard kreunend, grommend en hijgend klaarkwam!

Wat een zalige sessie. Dankjewel Samantha!!

Cool Re: Nieuwegein/Utrecht, Meesteres Samantha, Dynamite Privé, De Liesbosch 14d

Mijn tweede sessie met Mrs Samantha was nog beter dan de eerste! Ik ben 2 uur lang haar slaaf geweest, haar mogen verwennen en tot in mijn tenen genoten van deze sensuele, spannende, sexy en soms sadistische schoonheid.

Ik had eigenlijk maar een uur bij haar gereserveerd, maar toen ik eenmaal in haar kamer was en ze dicht naast me kwam zitten terwijl we even wat dronken, ze één van haar zwarte lak lieslaarzen met hoge hakken tegen mijn been aanduwde en met haar prachtige mond zachtjes in mijn oor fluisterde dat ik ook 2 uur kon blijven, weet ik eerlijk gezegd niet of ik nog in staat was om helder na te denken.

Ik mocht me uitkleden met als opdracht dat ik haar continu aan moest blijven kijken. Ze zag er prachtig uit! Naast de geile laarzen, een kort zwart rokje en een donkerblauw 'politieblouse/jurkje' die strak over haar borsten sloot en waarin haar tepels zichtbaar waren. Maar vooral haar teasende bruine ogen zijn zo fantastisch. Magneten die me geen moment loslieten. Ze bleef eerst zitten terwijl ik me voor haar stond uit te kleden, waarbij ze een vinger langzaam over haar blouse liet glijden op de plekjes waar haar tepels verstopt waren en daarna langzaam over haar buik naar de rand van haar rokje dat ze even optilde om te laten zien dat ze een zwart dun klein slipje aanhad. Ze zei geen woord, maar dat maakte het effect op mij niet minder. In no time keihard en helemaal in haar ban.

Ik stond te trillen van opwinding en met een glimlach duwde ze me langzaam naar het bed in haar kamer terwijl ze me diep in mijn ogen bleef aankijken. Vlakbij het bed pakte ze mijn ballen in een van haar handen en kwam haar gezicht vlak bij die van mij. "Je bent van mij slaaf" zei ze op zo'n geweldig geile manier en ik werd door de hand aan mijn ballen op mijn knieen getrokken.

Ik moest mijn pik zo hard mogelijk maken maar zeker niet klaarkomen en mocht toen tegen haar sexy laarzen aanneuken als een hondje. Ondertussen speelde zij met mijn tepels (waarbij ze steeds harder trok en kneep) en knoopte ze haar blouse open, waardoor ze ook met haar eigen tepels kon spelen en ik haar prachtige borsten naakt zag. Dat duurde echter maar kort want ze kwam achter me staan en mijn handen werden in handboeien geslagen terwijl ze heel dicht tegen mij aanstond. Terwijl ik me naar haar toe moest draaien. Ze had haar benen ver uit elkaar en ik moest ertussen komen knielen, haar laarzen zoenen en heel
    even trok ze in een flits haar slipje een beetje opzij zodat ik van heel dichtbij haar prachtige geschoren kutje zag.

Behendig druppelde ze kaarsvet over mijn harde lul - en werd de vlam even heel dicht langs de onderkant van mijn pik gestreeld - en over mijn tepels. Ik moest mij tong uitsteken en ze vroeg of ik ook kaarsvet wilde proeven of dat ik een bekentenis wilde afleggen aan mijn geile sexy politieagente. Ik had geen flauw idee wat die bekentenis moest zijn, maar toen ze suggereerde dat ik er mijn hele leven al van droomde om door een dominante vrouw geneukt te worden, kon ik niet anders dan bekennen.

Ze duwde haar mooie borsten in mijn gezicht en ik mocht haar harde tepels likken. Daarna moest ik dieper buigen en mijn kont naar boven duwen en - nadat ik eerst nog wat kaarsvet op mijn billen kreeg gedruppeld-, werd mijn kont door Mrs Samantha verkend. Eerst werd mijn slavenkutje met een paar vingers zachtjes geneukt, maar al snel werd er een opblaasbare buttplug in gestopt die ze flink oppompte.

Toen werd er een gasmasker over mijn hoofd getrokken en werd ik even aan mijn lot overgelaten. Ik hoorde haar wel heen en weer lopen en met kleding rommelen en plotseling stond ze weer voor me. Ze had zich verkleed. Nu was ze helemaal in glanzend zwart lak en dat stond haar zo mogelijk nog beter! Glanzende hooggehakte laarzen, een ultrakort rokje en een strak topje dat haar platte buik grotendeels blootliet. Met een veel te lieve glimlach zette ze geconcentreerd een paar forse klemmen op mijn tepels, terwijl ze met haar andere hand - in een handschoen met allemaal ijzeren puntjes - eerst mijn ballen en daarna mijn pik masseerde.

Het was tijd om geneukt te worden vond ze nu. Alleen was ik degene die geneukt zou worden, dat begreep ik zeker wel. Ze kan haar stem zo geweldig snel laten veranderen van lief naar streng en van teasend naar bevelend. Ik mocht een dildo uitkiezen waar ze me mee zou gaan verkrachten - niet te groot alstublieft - en toekijken hoe ze de gordel met de dildo om haar onderlijf gorde. Mijn handboeien werden afgedaan en ik moest mijn een hand de dildo verwennen alsof het mijn eigen pik was en met mijn andere hand eerst heel behoedzaam onder haar rokje voelen - zalig! warm! - en daarna mijn eigen pik verwennen.

Maar veel uitstel kreeg ik niet. Het gasmasker werd van mijn hoofd getrokken, en toen was het echt tijd voor de dildo in mijn kont. Eerst nog de buttplug er uit - god wat voelde dat raar, bijna leeg - maar daarna, terwijl ze geil kreunde, met wat glijmiddel de dildo er in. Voor mijn gevoel ging ze meteen zo diep als ze kon en ik weet zeker dat ik van schrik piepte. Ik hoorde haar weer sprankelend lachen en voelde haar vol overgave mijn kont neuken. "Je bent te wijd sletje", fluisterde ze even later in mijn oor. "Ik ga je toch met deze neuken" en ze liet me een dubbel zo dikke en veel langere dildo zien. "Dat vind je toch wel goed hè?" Weer even een flits van haar godinnenkutje. Natuurlijk zeg je dan ja! De Meesteres bepaalt wat er gebeurt!

Nu kwam ze veel langzamer naar binnen. Met kleinere stootjes en waanzinnig veel geile woorden. Ze trok aan mijn pik. De klemmen aan mijn tepels werden nog even aangeknepen.

Hoe lang het precies duurde weet ik niet, maar wel dat ik mezelf steeds harder hoorde kreunen en met haar in een ritme kwam, mijn kont naar achter duwde en me zo vreselijk geil voelde! Dat werd nog eens extra versterkt door de poppers die ze me toediende; heerlijke nieuwe volgens haar: Rush Gold.

En ze was nog lang niet met me klaar! Geen fantasie te veel voor deze mooie dame! Toen ze genoeg had van het neuken ging ze weer op het bed zitten en werd ik opnieuw tussen haar prachtige lange benen gedirigeerd. En terwijl ze heel diep in mijn ogen keek en geil haar lippen aflikte, sloeg ze plotseling een van de klemmen van mijn tepels. Pijn! Tranen in mijn ogen! Als beloning ging haar slipje weer opzij en mijn geobsedeerde verstand merkte het nauwelijks dat ook de tweede klem werd weggeslagen.

Ik mocht mijn pik weer vastpakken en zij zette haar hoge hakken op mijn borst. Met mijn vrije hand moest ik haar hakken op mijn gepijnigde harde tepels zetten en moedigde ze mij aan om stevig met mijn borst tegen haar hakken te duwen en mijn tepels op haar hakken te priemen. Die geile blik in haar ogen. Haar aanmoedigingen om harder te duwen tegelijkertijd aan mijn pik te trekken voor haar en toch niet te komen, nog een paar poppers! Fantastisch!

Ik had denk ik goed mijn best gedaan, want nu kreeg ik de opdracht om op het bed bij haar te komen met mijn hoofd tussen haar benen. Ik moest haar sllipje met mijn mond en tanden uit trekken! Ongelofelijk! Zo dicht bij het meest goddelijk deel van Mrs Samantha. De geilheid stroomde aan alle kanten door mijn lijf. Ik wilde rukken, ik wilde ruiken, ik weet niet wat ik wilde! Maar rukken mocht niet meer. Ik moest me concentreren op het kleine dunne slipje; om dat wurmend met mijn tong en tanden van haar onderlijf te krijgen en ondertussen diep haar zalige geur in te ademen. Na een paar minuten hielp ze een beetje en toen het slipje eenmaal helemaal uit was, mocht ik er op haar bed aan ruiken en likken en er voorzichtig mee aan mijn pik spelen.

Ik mocht haar borsten en tepels weer likken en ze nam het aftrekken van mijn lul zelf weer in haar mooie handjes, terwijl haar andere hand mijn kont betaste en ze in mijn oor fluisterde dat ze me zo heerlijk had geneukt en dat er zelf ook geil van was geworden. Ze wilde dat ik met mijn handen haar billen streelde en haar poesje en god wat deed ik mijn best!

En dat werd nog meer dan ik had gefantaseerd! Van het bed werd ik meegelokt naar haar bad. Ik moest blijven likken aan haar zalige borsten en zij trok me mee aan mij keiharde pik. Ik kreeg nog een popper en ze geilde me nog meer op door haar rokje uit te doen en, op haar laarzen na, trots helemaal naakt voor me met haar heupen heen en weer te wiegen. Ze pakte een van mijn handen vast en bracht die naar haar poesje.

"Ik weet dat je in me zou willen slaaf". Haar geile ogen zo dicht bij die van mij, "maar ik wil wat anders ....." Ze drukte mijn hand tegen haar kut en ik dacht even dat ze mijn vingers bij haarzelf naar binnen zou duwen. Maar in plaats daarvan voelde ik mijn hand warm nat worden. "Ga in het bad dan doop ik je met mijn urine!" Dwingend. Verleidelijk. Onweerstaanbaar!

Geknield in bad met haar prachtige lijf hoog boven me en een prachtige straal uit haar godinnenpoesje! Warm, vernederend, zalig, schokkend. Een supergeile golden shower waar ik al zo lang van had gedroomd! Haar shower kletterde over mijn borst, mijn armen, mijn lul die het niet meer hield van geilheid - ook al omdat ik niet meer kon stoppen me trekken. Zo geil, zo opgewonden, dat ik mezelf hoorde smeken of ik een beetje mocht proeven. Vroeg ik dat echt? Ze liet het me herhalen. Harder smeken en toen "drink dan maar sletje". Met wijd open mond slurpte ik werkelijk haar vocht naar binnen en kwam ik tegelijkertijd als een stier klaar! Trillend, schokkend, zalig!!

En Mrs Samantha was ook tevreden aan haar glimlach en fonkeling in haar ogen te zien!

Na een uitgebreide wasbeurt - waarbij ik ook haar mocht afsponzen - nog even nagepraat. Zo relaxt en kalm. Ze gaf me complimenten dat ik het zo lang volgehouden had en zoveel had gedurfd en ik was van harte welkom om snel nog eens terug te komen.

Ik geloof niet dat ik er helemaal met mijn gedachten bij was. Die zaten nog te veel in de geweldige flow van de sessie en die is er dagen later nog was!

Thumbs up Re: Nieuwegein/Utrecht, Meesteres Samantha, Dynamite Privé, De Liesbosch 14d

Mijn voorlopig laatste sessie met Mrs Samantha (omdat ze een tijdje ging studeren, maar gelukkig is ze weer bijna terug!!) staat nog in mijn geheugen gegrift alsof het gisteren was.

Ze kwam op gigahoge hakken de trap aflopen. Eerst hoorde ik haar alleen nog maar tikken op de houten trap, maar toen kwamen haar prachtige lange benen, een blauw slipje en de rest van haar mooie lichaam in een miniscuul zwart leren jurkje tevoorschijn uit het trapgat. Ze was nog mooier dan de eerste keer. Lang, slank, charmant en waanzinnige ogen in een knap gezichtje.

We gingen naar boven. Naar haar nieuwe kamer. Een mooi ingerichte SM-ruimte met een groot bed (kooi eronder!), een troon, een Andreaskruis, attributen aan de muren etc. etc. Er komt nog een swing, vertelde Samantha.

Onze sessie was in 1 woord FANTASTISCH. Mrs Samantha voelt precies aan hoe ver ze met me kan gaan (en probeert dan ook nog net even verder uit, gevolgd door een van haar prachtige glimlachen en een verdovende blik van haar ogen!) en bouwt het spel heel lekker op.

Op mijn knieen haar mooie voetjes in kousen en hakken aanbidden, sabbelen en likken. Mijzelf heerlijk hard en onderdanig voelen worden. Haar voetjes (maat 37/38; super!) in andere hoge hakken – die ik mocht kiezen – helpen. En de hele tijd geiler en geiler gemaakt worden met haar kleine blauwe slipje, dat ze speciaal voor mij had aangetrokken. Als ik heel erg mijn best deed, mocht ik het mee naar huis nemen!

Natuurlijk doe ik dan mijn best! Dan geniet ik dubbel van haar prachtige kontje ook al duwt ze die hard op mijn hoofd en krijg ik even geen adem meer. Even adem happen en daar is ze weer. Face-sitting terwijl tegelijkertijd mijn pik harder en harder wordt gemaakt met haar mooie handen.

Rode stiletto nagels vandaag. Alsof stilettohakken alleen al niet genoeg zijn om me gek te krijgen.
    Nagels die zich diep in mijn tepels persen. Aan mijn tepels trekken. Mij in extase brengen!
    En dan weer heel even rust. Haar donkere ogen die mijn ogen verkennen. Ogen waar ik helemaal in weg kan zinken en die ik even moet missen omdat ze me blinddoekt.

Mijn pik en tepels worden met een scherp metalen wieltje zachtjes gemarteld en vooral mijn linkertepel is supergevoelig. Dat hoort ze graag! Die krijgt een extra beurt.

Er wordt iets aan mijn pik vastgebonden. Iets wat ik straks wel zal zien, belooft ze. Ik moet van bed. Blind op de tast naar het kruis en ik voel mijn ballen trekken. Er hangt een gewicht aan mijn ballen! Ze trekt er aan en martelt mijn arme tepels met klemmetjes en kaarsvet dat ook over mijn pik wordt gegoten en ik geniet van de pijn en opwinding.

Als ik haar weer mag zien en ik een dildo in mijn mond krijg die aan mijn hoofd wordt vastgegespt, laat ze me kijken naar de gewichten aan mijn ballen. Scary, maar oh zo geil. Zeker als ze gelijk daarna met haar mooie gezicht vlak bij mijn gezicht komt en de dildo in mijn mond geil begint te pijpen. Langzaam brengt ze er met haar lippen een condoom op aan en teasend komt ze dan steeds dichterbij. Zo geil! Zeker in combinatie met haar macht over mij, die ze me laat voelen door mijn ballen en tepels te blijven martelen!

Ik kan alleen maar kreunen en met mijn ogen smeken om meer, meer, meer.

En meer krijg ik! Met een zweepje worden de klemmen van mijn tepels geslagen. Dat lukt niet in 1 keer. En ook niet in 2 keer! Scherpe, bijtende pijn!

Mijn beloning volgt op bed. Althans: zij ligt op bed. Ik mag voor haar knielen. Het slipje is verdwenen en ik staar naar haar onbeschrijflijk mooie poesje. Ze streelt zichzelf met 1 vinger en lokt me dichterbij.

Ik weet wat ze van me verwacht. Voor sommige mannen zou het vernederend zijn, maar ik ben er trots op dat ik haar met die kunstlul in mijn mond mag dienen. Dat ik die diep in haar poesje mag stoppen. Dat zij het ritme bepaalt waarmee ik haar mag neuken. Dat haar lange benen over mijn schouders worden geslagen en mijn hoofd diep tussen haar benen wordt getrokken. Dat maakt me zo trots en geil.

Maar eerlijk is eerlijk. Nog geiler werd ik van het moment dat we weer samen op het bed lagen. Haar hoge hakken op mijn borst. Haar hand aan mijn pik. Ik moest haar hakken op mijn tepels zetten en ze daar vasthouden. En terwijl zij steeds harder haar hakken in mijn tepels spieste, hoefde ze nauwelijks aan mijn pik te trekken om me bijna te laten komen! Zo waanzinnig geil dat standje!

Het heerlijke van Mrs Samantha is dat ik haar op zo’n moment ook zie genieten en dat ze absoluut geen standaard-programma afwerkt.

Het kon daarna niet lang meer duren voordat ik helemaal klaarkwam. Als ze mijn ballen niet stevig had afgebonden was dat al veel eerder gebeurd.

Nu stond ze bovenop het bed over me heen gebogen. Het blauwe slipje weer aan dat zalige kontje. Hoog boven mijn hoofd. Een zalig gezicht tussen haar benen. Haar handen die zalig mijn keiharde pik molken. Ik moest van mezelf naar dat slipje blijven kijken. En tegelijkertijd kwam ik bijna klaar en genoot ik zo waanzinnig van haar getrek aan mijn pik. Ik wilde nog niet klaarkomen. Ik wilde wel klaarkomen. Ik wist niet meer wat ik wilde. Ja … ik wilde dat ik nog uren bij haar zou kunnen blijven!

Trots kijk nu naar het blauwe slipje. Dat had ik wel verdiend, vond ze!

Mijn buurmeisje...

Dit is een recensie van een bezoek aan Mrs Samantha in December. Eindelijk kon ik na haar studie-break haar weer bezoeken, spannend!

We beginnen met een Rollenspel. Ik ben haar buurman en heb van de postbode een aantal pakjes gekregen. Daar zat per ongeluk ook een pakje voor mijn buurmeisje bij. Ik had dat niet in de gaten, dus maakte deze ook open... Whouw, wat daar in zat is niet voor kleine brave buurmeisjes, kinky setjes en wat sexspeeltjes... Ik bekijk het allemaal goed en maak er stiekem wat fotos van. Kleine meisjes worden groot...

Nu maar terugbrengen. Daar staat ze, op de trap, strakke jeans aan, op zwarte killer heels. Dag buurman! Hoi, ik heb een pakje voor je. Oh, dankje. Maar ik zie dat het open is....
    Ja zeg ik... Spannende spulletjes hou jij van zeg! Ehm ja, zegt Sam, en ze voelt zich wel betrapt. Hou je het wel geheim? Nou nee, dat was ik nu eigenlijk niet van plan... Ik vertel haar dat ik fotos heb, en dat ik deze alleen geheim zal houden als ze het mooie kinky lak pakje voor mij showt

Nu ik toch meer van haar weet, neemt ze mij mee in haar wereld. Ik wordt haar studio in geleid, waar ze nu laat zien wie vandaag de baas is. Voor ik het weet sta ik naakt aan het kruis, handen en voeten vast gezet. Ik mag nog even naar haar kijken. Ze kust mijn tepels met haar rood gestifte lippen. Nu krijg ik een blinddoek op en gaat ze haar nieuwe pakje passen.
    Ze teast me, ze vind het pakje mooi maar ik mag niets zien. Ze neemt mijn tepels nu hard te pakken. Met haar mond, klemmen, en uiteindelijk ook kaarsvet. Fijn.

Nu heeft de buurman het verdient om haar weer te mogen zien. Gaaf, mijn kleine buurmeisje is een vamp geworden. Ze ziet er sexy uit in haar zwarte pakje, nog steeds op haar mega hoge killer heels.
    Ze heeft in de gaten dat ik die wel mooi vind dus maakt ze mij los en gebied mij haar pumps te likken. Ik vind dat fijn, neem de hele hak in mijn keel. Dan moet ik op het bed gaan liggen zet ze haar hakken op mijn tepels. Dit is voor mij erg geil
    Mijn ballen krijgen nu een soort latex zakje om, waardoor ze lekker strak zitten. Ziet er ook wel mooi uit.
    Zo spelen we fijn verder. Ze voelt mij goed aan en krijg nog vele 'kwellingen' te verduren, maar ook minstens zoveel genotsmomenten.

Blij dat Samantha er weer is!
    Ze vertelde mij ook dat er een SM Kamer bijkomt in Dynamite, als dat zo ver is zal ze waarschijnlijk weer vaker aanwezig zijn.

Bedankt Samantha, goede sessie. Je kan echt leuk meegaan in een rollenspel, complimenten

9. Standaard Re: Nieuwegein/Utrecht, Meesteres Samantha, Dynamite Privé, De Liesbosch 14d

Ik zag op d'r Twitter dat ze een borstvergroting heeft ondergaan. Potverdordie, zelfs met zo'n 'amateur' foto, zie je dat dit echt een stoot is zeg !!!

https://twitter.com/Mistress_S/statu...03938394034176

CJKGdWTWcAQZJqA.jpg

Ja de borstvergroting is fraai gelukt en ook in een mooie verhouding met haar slanke lichaam.

En de sessies blijven top, vol passie en creatieve wendingen, top Meesteres!

Soortgelijke discussies

1. Uitstekend Den Haag - Privé-ontvangst - Meesteres Vanessa
    By Scuderia77 in forum BDSM
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 7 december 2015, 19:55
  2. Uitstekend Club & Privehuis Club Dynamite algemeen
    By Veronica in forum Midden Nederland
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 9 juni 2015, 23:04
  3. Uitstekend Club & Privéhuis Utrecht Privé Algemeen
    By Veronica in forum Midden Nederland
    Reacties: 1