Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Amsterdam, Meesteres Sarah (Mar.) Sarphatipark 118

Smile Amsterdam, Meesteres Sarah (Mar.) Sarphatipark 118

Bij www.park118.nl ontvang meestal van dinsdag t/m vrijdag de bloedmooie Marokkaanse Meesteres Sarah van 23 lentes. Een aanwinst in de SM wereld!

At your service,

Frankkinky

Thumbs up Re: Amsterdam, Meesteres Sarah (Mar.) Sarphatipark 118

"Bloedmooi", beloofden de recensies. "Puur Natuur; Knappe Marokkaanse Meesteres".

Tja hoe lang kan het dan nog duren voordat ik dat ook een keer zelf wilde meemaken: Mrs Sarah bij Park 118 in Amsterdam.

Mijn eerste bezoek aan (Sarphati)park 118. Makkelijk te vinden en ook met OV goed bereikbaar, maar altijd weer spannend om op een nieuwe lokatie te komen. Zeker als die in een - weliswaar drukke - stadsstraat ligt waar het vanilla-leven achter alle geveltjes en tussen de tramrails gewoon doorgaat. Dan voel je je als sub man die aanbelt bij het oude maar verder keurige rijtjespand waar de Meesteres werkt, toch een beetje opgelaten. Ook al ben ik nog zo anoniem en onopvallend toch ben ik opgelucht als de deur elektrisch opengaat en ik naar binnen kan.

Natuurlijk is dat ook onderdeel van het opbouwen van de zalige spanning om een Meesteres te ontmoeten. Dat start al zodra de afspraak is gemaakt (heel professioneel en snel!) en komt tot een voorlopig hoogtepunt als ik mezelf voorstel aan Mrs Sarah. Geen woord gelogen in de recensies! Bloedmooi!

Park 118 heeft het keurig voor elkaar. Zonder andere klanten te ontmoeten, word ik naar een speciale kamer gebracht waar zij op me wacht en we kennis kunnen maken. Zonder dat het ten koste van mijn speeltijd ging nam ze de tijd om me te overweldigen met haar looks en mijn fantasie door te nemen. Een weelderige bos donkere krullen, grote donkere ogen waar ik helemaal ingezogen wordt. Een prachtig curvy lichaam zonder tattoes, maar met een trotse cup B. De sexy outfit die mooi kleurt bij haar getinte huid en mooie benen in fraaie highheels maken het compleet. Nou ja, compleet wordt het als ze begint te praten en me binnen een paar seconden overtuigd van haar autoriteit. Wat een vamp!.

Ze neemt me mee naar de SM kamer beneden waar ik in een schone douchecabine op de gang even kan douchen. Op haar kamer kniel ik voor Mrs Sarah neer. Die is van alle ongemakken voorzien: sling, andreaskruis, neukmachine.

Ze loopt keurend om me heen en ik krijg wat tikjes met een zweepje en al snel een blinddoek om, omdat ik volgens haar te verlekkerd zit te kijken. Al snel ben ik ook voorzien van tepelklemmen die ze geil fluisterend in mijn oren stevig vast zet. Ik heb om een mindplay sessie gevraagd en ze fucked binnen de kortste tijd mijn mind al vrij fors met "beloftes" over de maat van de dildo waarmee ze mij gaat verkrachten. Ik moet voorzichtig met mezelf spelen voor haar en als de blinddoek afgaat staat ze met haar waanzinnige billen naar me toegekeerd. Ik krijg op mijn kop als ik daar te hard van ga trekken en lig binnen de kortste tijd op mijn rug met die prachtige kont op mijn gezicht. Zij is de baas en ik buiten adem!

En zo is de hele sessie. Ze heeft mij en mijn geilheid helemaal onder controle en geniet van mijn gekronkel om niet klaar te komen terwijl dat bijna onmogelijk is in de vernederende geile spelletjes die ze met me speelt. Wat een gepassioneerde dame! En wat is het heerlijk om haar te smeken of ik klaar mag komen en trillend van genot uiteindelijk "genoegen te nemen" met een spoiled orgasm.

Een top Meesteres!

Soortgelijke discussies

1. Uitstekend Amsterdam, Meesteres Ruth (Ned.) Sarphatipark 118
    By Scuderia77 in forum BDSM
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 26 juli 2015, 23:49
  2. Uitstekend Meesteres Vanessa Utrecht zandpad 122-3
    By Marko in forum BDSM
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 30 oktober 2014, 11:56
  3. Uitstekend Meesteres Lisa - Verversrui 6-01 - Antwerpen
    By frankkinky in forum BDSM
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 maart 2013, 02:01
  4. Uitstekend Meesteres Lisa - Verversrui 6-01 - Antwerpen
    By frankkinky in forum BDSM
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 maart 2013, 01:00
  5. Hoi hoi..zal me ook even voorstellen (sarah)
    By sarah in forum Voorstellen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 29 september 2010, 19:41

Regels voor berichten