Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Amsterdam, Meesteres Ruth (Ned.) Sarphatipark 118

Blog Entries
    2

Thumbs up Amsterdam, Meesteres Ruth (Ned.) Sarphatipark 118

Enige tijd geleden heb ik een trio-sessie mogen meemaken met Mrs. Vanessa en Mrs. Ruth. Ik had de website van Mrs. Ruth al eerder gezien en vond het een prachtige vrouw waar ik nieuwsgierig naar was. Toen de mededeling kwam dat 'mijn' Mrs. Vanessa samen met haar sessies zou gaan doen, twijfelde ik geen moment om een sessie aan te vragen.

Al meerdere jaren mag ik bij Mrs. Vanessa komen, ze weet me elke keer te verrassen en ze kent me ondertussen goed genoeg. Met een andere Mrs. is dat toch spannend, heb je een goede klik met elkaar en voel je elkaar goed aan? Kan ze je grenzen goed inschatten?

Mrs. Ruth is in ieder geval echt een prachtige vrouw. De foto's van haar is zijn precies zoals ze is, een prachtig lichaam met een mooi gezicht en prachtige bruine ogen. Ik vond haar heel relaxed, kalm en cool. Maar wel met een natuurlijke dominantie.

Mrs. Vanessa melde me dat ik geen blinddoek om kreeg vandaag, omdat Mrs. Ruth zo mooi is om te zien. Wat een cadeautje om de sessie mee te beginnen! Mrs. Ruth ging met mij aan de slag om me 'een beetje op te warmen'. Ik werd door haar vastgeketend aan het bed terwijl ik op mijn rug lag. Vastgebonden en in haar macht, begon ze spelenderwijs uit te zoeken hoe mijn lichaam reageerde op bepaalde prikkels. Ze had een handschoen aangetrokken met kleine puntjes erop. Ik had dat nog niet eerder meegemaakt en ik was gespannen om te zien wat ze zou gaan doen. Het deed niet heel erg pijn, maar soms zat er een klein plaagstootje tussendoor. Een flinke tik op m'n ballen was wel pijnlijk, en ze had m'n grens gevonden In het begin en tussendoor moest ik haar spuug slikken. Dat doe ik graag, en tijdens de sessie door deed zowel zij als Mrs. Vanessa dit een aantal keren.

Ondertussen was Mrs. Vanessa erbij gekomen, mijn benen moesten de lucht in, want de anale inspectie ging beginnen. De felblauwe ogen van Mrs. Vanessa kijken mij recht aan terwijl ze begint. Met die ene blik weet ze me gelijk op mijn plaats te zetten. De verhouding is gelijk duidelijk, ze is volledig in control...en ik wil dan niks anders dan haar te pleasen! Met beleid werd ik ook anaal opgewarmd voor wat later zou komen. Het was tegelijkertijd het moment om Mrs. Ruth te laten zien wat ik kan. Ik mocht haar likken, terwijl ze nog gekleed was in latex. Door het latex heen begon ik met haar kutje te likken. Ik ben gek op latex, en vond het heerlijk om te mogen doen.

Hierna moest ik me omdraaien en op mijn knieeen gaan, met Mrs. Ruth liggend op het bed voor mij. Ze heeft prachtige billen, en mij werd beveeld om haar te likken. Mrs. Ruth gaf mijn Meesteres een compliment, ze had me goed opgevoed hoe ik moest likken. Momentje van trots voor mij! Mrs. Ruth ging op haar zij liggen, stak ondertussen een sigaret op, en zette mij aan het werk. Ik kwam in een wat ongemakkelijke houding op mijn knieeen, maar stoppen met likken was geen optie. Omdat ik het niet continu vol hield om te likken, kreeg ik van Mrs. Vanessa een flinke laag kaarsvet over mijn onderrug en kont. Met elke druppel kaarsvet die op mij belandde, moest ik de pijn verbijten. Tussendoor probeerde ik toch nog door te likken, maar het was een zware opgave! Het kaarsvet werd daarna met verschillende zwepen er af geslagen. De zweepslagen lijk ik steeds beter te aan te kunnen, blijkbaar genoeg oefening gehad de laatste jaren

Op mijn knieeen zittend op het bed, dat was natuurlijk ook de ideale houding voor analplay. Mrs. Vanessa ging met een voorbinddildo aan de slag en ging niet zachtzinnig te werk. Met hoog tempo werd ik genomen, met tussendoor een aantal lange, diepe en hele harde stoten die me deden kreunen.

Hierna mocht ik even tot rust komen door op mijn rug te liggen, met in mijn gezichtsveld het prachtige uitzicht van beide Meesteressen. Mrs. Ruth ontblote haar borsten... prachtig! Tot mijn plezier duwde ze een borst in mijn gezicht met de tepel bij mijn mond en met alle liefde ging ik aan de slag . Gevolgd door de andere borst, en uiteraard moest ook bij Mrs. Vanessa minstens hetzelfde doen.

De sessie werd afgesloten met een butt-plug die opgepompt werd. Hard op werd geteld hoeveel pompjes. Mrs. Vanessa keek me goed aan en keek tot hoe ver ze kon gaan, en wist precies mijn grens op te zoeken. Ik mocht mezelf aftrekken op dat moment, waarbij Mrs. Ruth mij een groot plezier deed door met haar prachtige billen boven mijn gezicht te zitten en ik mocht een facesitting ondergaan. Bij elke 'sitting' leek het langer te duren dat ik zonder lucht zat. Na een paar keer hield ik het niet meer, terwijl mijn zuurstof was ontnomen kwam ik gigantisch klaar, zonder te kunnen ademen. Tijdens en een aantal seconden na het klaarkomen bleef Mrs. Ruth op mij zitten. Een heel aparte ervaring om dan niet te kunnen ademen. Toen mij eenmaal werd gegund om te ademen, lag ik even flink uit te hijgen.

Ik was weer een tijdje in een andere wereld beland, waarbij besef van tijd en een buitenwereld helemaal weg is. Het duurde dan ook weer even voordat ik weer bij mijn positieven was Na een paar slokken cola en een douche, was het weer tijd om te gaan. Weer een ervaring rijker, een aantal beelden in mijn geheugen gegrift. De synergie tussen Mrs. Vanessa en Mrs. Ruth was super, echt een goed duo. Hopelijk gaan ze nog veel vaker met elkaar spelen!

Standaard Re: Amsterdam, Meesteres Ruth (Ned.) Sarphatipark 118

Meesteres Ruth ontvangt voortaan in Den Haag op de Geleenstraat 23 waar ze een grote SM kamer huurt zie ook www.geleenstraat23.nl en www.kinkydevils.eu , afspreken kan via meesteresruth@hotmail.com

At your service,

Frankkinky

Thumbs up Re: Amsterdam, Meesteres Ruth (Ned.) Sarphatipark 118

Ik heb rond de zomervakantie een unieke sessie gehad met de heel erg mooie Mrs Ruth.

Uniek door de geweldige lokatie in het hartje van de rosse buurt in Amsterdam (een prachtig oud pand, helemaal ingericht voor SM, dat Mrs Ruth tijdelijk gebruikte)!
    Uniek omdat ik nog nooit op de Wallen een dame had bezocht!
    Uniek omdat het mijn eerste ervaring was met deze gevaarlijke blondine!
    En uniek omdat ze had gevraagd of een vriendin van haar die graag Meesteres wilde worden een deel van de sessie mocht meemaken (ja, leuk! mijn eerste trio-ervaring)!

Het eerste deel van de sessie was solo met Mrs Ruth.
    Ze wilde vrij uitgebreid weten wat ik van de sessie verwachtte en ik baal nog steeds een beetje dat ik door mijn zenuwen (waarschijnlijk al denkend aan het trio, maar absoluut ook door de werkelijk oogverblindende schoonheid van Mrs Ruth), niet echt goed uitleggen wat ik leuk vond.

Het spel van Mrs Ruth was vervolgens zalig. Rustig, verleidelijk, hypnotiserend, totaal in controle, teasend en waanzinnig mind-fuckend! Een geweldige body-worship sessie, waarbij ik pas na heel veel gesmeek en onderdanigheid een heel klein beetje van haar mocht aanraken. Waanzinnig hoe opwindend haar stem je steeds verder en verder in een trance brengt.

In het trio deel werd ik nog meer slachtoffer. Wel eens 2 waanzinning mooie dames over je pik horen praten en wat je er allemaal mee kunt doen? De 1 (Mrs Ruth) de ander (Mrs Bobby; ik weet niet of ze haar plannen heeft doorgezet om Meesteres te worden, maar ik heb haar nergens meer op sites gezien, dus wellicht ben ik de enige die haar ooit Meesteres heeft genoemd en zich kreunend voor haar heeft proberen af te trekken) hoort instrueren hoe ze ijzeren staafje in je pik moet duwen en dat die staafjes heel erg diep kunnen. OMG ze kunnen er helemaal in!

Zou er ook een scherpe stilletohak in passen? Nog meer mind-fuck, waarbij je nooit weet of het toch echt gaat gebeuren.

Kortom; genoten!

Dank u dames!

Mrs Ruth woont niet meer in Nederland, en de vraag is of ze hier nog wel eens komt voor sessies, zodra dat zo is, zal dat sowiso bekend gemaakt worden op www.smdome.com

Blog Entries
    2

Oef ik hoop dat ze nog wel een terug komt. Hele mooie en spannende vrouw!

Soortgelijke discussies

1. Uitstekend Den Haag - Privé-ontvangst - Meesteres Vanessa
    By Scuderia77 in forum BDSM
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 7 december 2015, 19:55
  2. Uitstekend Meesteres Vanessa Utrecht zandpad 122-3
    By Marko in forum BDSM
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 30 oktober 2014, 11:56
  3. Uitstekend Den Haag - Geleenstraat 23k7 - Meesteres Marina
    By Johan1976 in forum BDSM
    Reacties: 3