Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Den Haag - Privé-ontvangst - Meesteres Vanessa

Blog Entries
    2

Thumbs up Den Haag - Privé-ontvangst - Meesteres Vanessa

Enige tijd geleden heb ik een trio-sessie mogen meemaken met Mrs. Vanessa en Mrs. Ruth. Ik had de website van Mrs. Ruth al eerder gezien en vond het een prachtige vrouw waar ik nieuwsgierig naar was. Toen de mededeling kwam dat 'mijn' Mrs. Vanessa samen met haar sessies zou gaan doen, twijfelde ik geen moment om een sessie aan te vragen.

Al meerdere jaren mag ik bij Mrs. Vanessa komen, ze weet me elke keer te verrassen en ze kent me ondertussen goed genoeg. Met een andere Mrs. is dat toch spannend, heb je een goede klik met elkaar en voel je elkaar goed aan? Kan ze je grenzen goed inschatten?

Mrs. Ruth is in ieder geval echt een prachtige vrouw. De foto's van haar is zijn precies zoals ze is, een prachtig lichaam met een mooi gezicht en prachtige bruine ogen. Ik vond haar heel relaxed, kalm en cool. Maar wel met een natuurlijke dominantie.

Mrs. Vanessa melde me dat ik geen blinddoek om kreeg vandaag, omdat Mrs. Ruth zo mooi is om te zien. Wat een cadeautje om de sessie mee te beginnen! Mrs. Ruth ging met mij aan de slag om me 'een beetje op te warmen'. Ik werd door haar vastgeketend aan het bed terwijl ik op mijn rug lag. Vastgebonden en in haar macht, begon ze spelenderwijs uit te zoeken hoe mijn lichaam reageerde op bepaalde prikkels. Ze had een handschoen aangetrokken met kleine puntjes erop. Ik had dat nog niet eerder meegemaakt en ik was gespannen om te zien wat ze zou gaan doen. Het deed niet heel erg pijn, maar soms zat er een klein plaagstootje tussendoor. Een flinke tik op m'n ballen was wel pijnlijk, en ze had m'n grens gevonden In het begin en tussendoor moest ik haar spuug slikken. Dat doe ik graag, en tijdens de sessie door deed zowel zij als Mrs. Vanessa dit een aantal keren.

Ondertussen was Mrs. Vanessa erbij gekomen, mijn benen moesten de lucht in, want de anale inspectie ging beginnen. De felblauwe ogen van Mrs. Vanessa kijken mij recht aan terwijl ze begint. Met die ene blik weet ze me gelijk op mijn plaats te zetten. De verhouding is gelijk duidelijk, ze is volledig in control...en ik wil dan niks anders dan haar te pleasen! Met beleid werd ik ook anaal opgewarmd voor wat later zou komen. Het was tegelijkertijd het moment om Mrs. Ruth te laten zien wat ik kan. Ik mocht haar likken, terwijl ze nog gekleed was in latex. Door het latex heen begon ik met haar kutje te likken. Ik ben gek op latex, en vond het heerlijk om te mogen doen.

Hierna moest ik me omdraaien en op mijn knieeen gaan, met Mrs. Ruth liggend op het bed voor mij. Ze heeft prachtige billen, en mij werd beveeld om haar te likken. Mrs. Ruth gaf mijn Meesteres een compliment, ze had me goed opgevoed hoe ik moest likken. Momentje van trots voor mij! Mrs. Ruth ging op haar zij liggen, stak ondertussen een sigaret op, en zette mij aan het werk. Ik kwam in een wat ongemakkelijke houding op mijn knieeen, maar stoppen met likken was geen optie. Omdat ik het niet continu vol hield om te likken, kreeg ik van Mrs. Vanessa een flinke laag kaarsvet over mijn onderrug en kont. Met elke druppel kaarsvet die op mij belandde, moest ik de pijn verbijten. Tussendoor probeerde ik toch nog door te likken, maar het was een zware opgave! Het kaarsvet werd daarna met verschillende zwepen er af geslagen. De zweepslagen lijk ik steeds beter te aan te kunnen, blijkbaar genoeg oefening gehad de laatste jaren

Op mijn knieeen zittend op het bed, dat was natuurlijk ook de ideale houding voor analplay. Mrs. Vanessa ging met een voorbinddildo aan de slag en ging niet zachtzinnig te werk. Met hoog tempo werd ik genomen, met tussendoor een aantal lange, diepe en hele harde stoten die me deden kreunen.

Hierna mocht ik even tot rust komen door op mijn rug te liggen, met in mijn gezichtsveld het prachtige uitzicht van beide Meesteressen. Mrs. Ruth ontblote haar borsten... prachtig! Tot mijn plezier duwde ze een borst in mijn gezicht met de tepel bij mijn mond en met alle liefde ging ik aan de slag . Gevolgd door de andere borst, en uiteraard moest ook bij Mrs. Vanessa minstens hetzelfde doen.

De sessie werd afgesloten met een butt-plug die opgepompt werd. Hard op werd geteld hoeveel pompjes. Mrs. Vanessa keek me goed aan en keek tot hoe ver ze kon gaan, en wist precies mijn grens op te zoeken. Ik mocht mezelf aftrekken op dat moment, waarbij Mrs. Ruth mij een groot plezier deed door met haar prachtige billen boven mijn gezicht te zitten en ik mocht een facesitting ondergaan. Bij elke 'sitting' leek het langer te duren dat ik zonder lucht zat. Na een paar keer hield ik het niet meer, terwijl mijn zuurstof was ontnomen kwam ik gigantisch klaar, zonder te kunnen ademen. Tijdens en een aantal seconden na het klaarkomen bleef Mrs. Ruth op mij zitten. Een heel aparte ervaring om dan niet te kunnen ademen. Toen mij eenmaal werd gegund om te ademen, lag ik even flink uit te hijgen.

Ik was weer een tijdje in een andere wereld beland, waarbij besef van tijd en een buitenwereld helemaal weg is. Het duurde dan ook weer even voordat ik weer bij mijn positieven was Na een paar slokken cola en een douche, was het weer tijd om te gaan. Weer een ervaring rijker, een aantal beelden in mijn geheugen gegrift. De synergie tussen Mrs. Vanessa en Mrs. Ruth was super, echt een goed duo. Hopelijk gaan ze nog veel vaker met elkaar spelen!

Standaard Re: Den Haag - Privé-ontvangst - Meesteres Vanessa

Geile recensie zeg en wat een strenge meesteres is het. Heeft ze je ook opdracht gegeven om zo'n uitgebreide recensie te schrijven?
    Het kan altijd beter!!! Maar ook slechter

Meesteres Vanessa heet inmiddels Meesteres Vernice zie ook www.kinkydevils.eu en www.mistressvernice.com. Via info@mistressvernice.com zijn afspraken met haar te maken voor SM sessies, ze is gemiddeld zo'n 2 weken in Nederland op afspraak voor slaven.

At your service,

Frankkinky

Blog Entries
    2

Helaas kan ik de titel niet meer aanpassen, maar tegenwoordig Mrs. Vernice dus De nieuwe naam komt samen met een nieuwe energie, ik heb in oktober een fantastisch uurtje gehad met haar.

De voorlaatste keer dat ik bij haar was, was in het begin van 2014. Het was bijzonder om haar weer te zien. Of het nou komt omdat ik haar lang niet meer gezien had, of iets anders... maar ze zag er oogverblindend uit. Mooier dan in mijn herinnering, en zelfs mooier dan de foto's op haar nieuwe website.

Er kwam in een uur tijd van alles aan bod, Mrs. Vernice had er echt zin in. Ik kon het enthousiasme in haar ogen zien bij de meerdere 'tests' die ze op mijn lichaam uitvoerde. Ze was echt weer aan het aftasten, kijken en voelen hoe ik reageerde.

Voor mijn gevoel was dit één van de beste sessies sinds jaren. Wat mij gelijk weer in de problemen brengt, want zo raak ik weer verslaafd aan haar

Inmiddels enkele supersessies weer gehad, het leuke is als je elkaar door en door kent dat het spel veel intenser en dieper gaat waardoor er SM gevoelens opgeroepen worden die ik vroeger niet voor mogelijk had gehouden. Zowel in opdrachten, tonen, pijn als presteren waarbij schaamte, durven, pijn kunnen hebben etc opeens een hele andere betekenis krijgen.

De prachtige heldere blauwe ogen van Mrs Vernice zijn naast haar verrukkelijke lichaam een krachtig wapen van deze rustig en sensueel overkomende Domina. Iedere x voelt het als een warme jas als ik bij haar ben, vertrouwd en heerlijk, niet wetende of er verrassingen gaan komen en of ik het voor elkaar krijg als slaaf zo te presteren dat ik bij haar een geile trek om haar mond te zien krijg, of een twinkeling in haar ogen. Want Mrs Vernice gaat sereen en koel in haar spel te werk, dus is het juist een beloning voor mij als ze laat zien of voelen dat ze zelf ook van de sessie kan genieten en vooral als ze ook die unieke momenten pakt en dan door door gaat om te kijken of ik meer durf en kan hebben en er echt voor ga, zonder na te denken , geheel in mijn rol als sub, geen schaamte meer kennende, maar haar lustslaaf, speeltje, anaalslet, toyboy, pijnslaaf...

Daarbij kunnen op het oog simpel ogende onderdelen van het spel opeens een zeer intense ervaring worden zoals een masturbatieshow geven voor je Meesteres terwijl ze je bekijkt, aankijkt, tussen door aanraakt en aanmoedigt, of haar plezieren door haar lichaam te teasen, pleasen en te verwennen maar met de intensiteit die zij van je eist, met kleine corrigerende aanwijzingen te geven.

Haar speeltjes voelen op of in je lichaam, steeds weer verrassend en ook steeds weer op een andere manier gebruikend of een ander psychologisch effect er aan toevoegend. Of het nu sounding, naalden, opblaasbare anaalspeeltjes, voorbinddildo's, elektrospeeltjes, zweep, tepelklemmen of wat dan ook is.

Ze weet dat mijn lichaam en geest van haar zijn op het moment dat ik bij haar binnen stap. Ze weet dat ik wil en ga presteren, ze weet dat ik voor haar wil en ga lijden, ze weet dat ik van haar ben die uren en momenten dat ik bij haar ben, ze weet dat ik me correct en dienstbaar opstel, ze weet dat ik hygienisch goed verzorgd en schoon gedoucht en anaal schoon gespoeld bij haar binnen kom. Ze weet dat ik open sta voor nieuwe ideeen hoe spannend , eng of grensverleggend ook, ZE WEET......

en ik? ik dien, ik geniet, ik wil niets anders meer, ik weet dat weinig Meesteressen mij nog kunnen boeien en dat die op 1 hand zijn te tellen, vertrouwen is er, intensiteit is er, respect is er, plezier is er, de chemie die je als slaaf wenst... zij is mijn drug.... en zij weet hoe ze mij die moet toedienen, beheerst, opbouwend zodat het effect maximaal is.

Liever 3 uur dan 2 uur, liever 4 uur dan 3 uur... en dan de andere geile gevoelens in de week inhoudend om vervolgens in een lange sessie helemaal te kunnen onderdompelen in haar wereld en fantasie....

Blog Entries
    2

Een aantal keer per jaar mag ik Mrs. Vernice (voorheen Mrs. Vanessa) bezoeken. Ik heb ondertussen al vele sessies met haar mogen beleven en samen hebben we afgetast welke elementen in de BDSM mij passen (zowel letterlijk als figuurlijk passen :-) ).

Afgelopen maand mocht ik haar weer bezoeken. Altijd ben ik te vroeg op de afgesproken locatie. Deze keer niet, de files waren zo heftig dat ik zeker te laat ging komen. Ze wist haar schema aan te passen, waardoor het geen probleem was. Ondanks dat ik zo te laat was, werd ik als altijd hartelijk ontvangen door deze vriendelijke, vrolijke vrouw. Als ik haar zie, heb ik een mix van geruststelling en een gevoel van spanning. Want wat er gaat er komen? Achteraf kan ik zeggen; het werd een spannend uur!

Ontdaan van kleding en even gedoucht, was ik er klaar voor. Zij in leren rokje, glimmend corset, en 'killer-heels'. In combinatie met lang blonde haar, blauwe priemende ogen en een goddelijk lichaam... Voor zo een vrouw wil je je eigen grenzen verleggen, om haar te pleasen.

Het spel kan beginnen, de vriendelijke en vrolijke vrouw laat dan haar andere kant zien. Het is maar net wat je met haar afspreekt, ik heb sessies gehad waarbij we rustig opbouwen, maar ook wel eens afgesproken dat ze vanaf de eerste minuut hard laat zien en voelen wie de baas is. Aangezien ik al jaren bij haar op sessie mag, weet ze ondertussen heel goed hoe ze me het beste kan bespelen. Ik had deze keer één specifieke wens vooraf doorgegeven, een recent ontdekte fetish voor bepaalde kleding. De klassieke kleding die vrouwen dragen die gaan paardrijden. Strakke witte broek, hoge glimmende zwarten laarzen. Ik was benieuwd of ze deze wens zou gaan uitvoeren.

Zodra de sessie start, geef ik mij over aan haar. Het is heerlijk om de dagelijkse realiteit los te laten, ik raak het gevoel voor tijd en ruimte ook helemaal kwijt. Alle focus is op haar en wat ik voor haar moet doen. Vrij direct ging het blinddoek om en op het bed werden zowel mijn handen als voeten werden vastgebonden. Er gebeurde in anderhalf uur enorm veel. Teveel om op te noemen, maar een paar 'highlights' wil ik graag benoemen.

Na enige tijd op het bed van alles te hebben gevoeld zowel qua pijn als genot, werd ik geblinddoekt aan het kruis gezet. Ook weer met handen en voeten vastgemaakt. Toen het blinddoek werd afgedaan, zag ik een beeld wat me lang zal bijblijven. Ze had mijn fetish-wens perfect opgepakt. Ze stond voor me in strakke witte broek, prachtige zwarte hoge glimmende laarzen, een zwart glimmend corset die haar grote borsten omhulde en het haar in een staart. Met een zweepje in de hand. Zelden ben ik zo opgewonden geweest. Voor mij was dit het perfecte plaatje, nog beter dan ik gehoopt. Het spel dat ze daaropvolgend uitvoerde paste ook perfect, ze wist mijn opwinding perfect te bespelen.

Een ander onderdeel van de sessie was (uiteraard) ook anaal spel. In de sling werd ik ontzettend door haar aangepakt met een voorbind dildo. Harde en diepe stoten, afwisselend in snelheid terwijl ze ondertussen continu je recht in de ogen kijkt. Alles in haar blik straalt dominantie uit en ik wordt er verlegen van. Die blik, haar woorden en haar daden, levert een ongekend orgasme op.

In het midden van de sessie is er ook nog geëxperimenteerd met een chastity device. Het was niet makkelijk om het om te krijgen, maar uiteindelijk lukte het en ging het slot erop. Ik had dit nog nooit eerder gehad en het triggerde mij wel. Machteloosheid in optima forma. Geen toegang meer hebben tot je eigen pik. Het device ging wel weer af, ze liet me niet naar huis gaan met het slot er nog op Gelukkig maar, hoewel het ook wel een opwindende gedachte is om ook daarna in haar macht te zijn terwijl ze er zelf niet eens fysiek bij is. Deze gedachte alleen al, geeft al aan wat Mrs. Vernice met je kan doen. Als je je overgeeft aan haar en bereid bent samen met haar stappen te zetten, dan kom je zowel fysiek als mentaal op een punt dat je vooraf misschien nooit voor mogelijk had gehouden.

Als de sessie voorbij is, dan zorgt ze voor de juiste nazorg. Je krijgt tijd om mentaal weer even terug te keren in de 'normale wereld'. Ze zorgt dat er wat te drinken staat, wat hard nodig is. Weer onder de douche (ook wel handig om restjes kaarsvet etc. van je af te spoelen ) En samen met jou loopt ze richting de uitgang. Je neemt weer afscheid van de hartelijke, vriendelijke en vrolijke vrouw en gaat de straat op. Een onwerkelijk momentje, de overgang van de ene wereld naar de andere. Met een glimlach stap ik in de auto en de glimlach blijft nog vele uren daarna.

Mrs. Vernice. Wat een verslaving!
    Laatst gewijzigd door Scuderia77; 8 november 2015 om 14:45

Blog Entries
    2

Intens. Dat is het beste woord om de laatste sessie met Mrs. Vernice te beschrijven. We hebben samen vele sessies beleefd in de laatste jaren. Het voelt als een samenspel. Natuurlijk, zij heeft de touwtjes stevig in handen. Maar hoe meer ik van mezelf geef, hoe meer zij heeft om op te reageren. Waar ik dan weer nog meer genot uit haal.

We hadden een sessie van twee uur. En ik weet oprecht niet meer precies wat we allemaal gedaan hebben. De totale ervaring was in overweldigend. Het motto van de sessie was in ieder geval; Harder en de grenzen opzoeken.

De start van de sessie was een 'opwarmertje'. Liggend op mijn rug werden mijn handen en voeten vastgemaakt. Ook mijn pik en ballen werden gebonden. Soms krijg ik dan gelijk een blinddoek om, maar deze keer niet. Haar kledingkeuze was weer opwindend en haar grote borsten zijn machtig mooi. Maar de grootste aantrekkingskracht zit in haar ogen, de blik die ze me geeft is intens. Helemaal op het moment dat ze een glimlach geeft als ze mijn grenzen opzoekt.

Ik weet niet meer wat er precies allemaal heeft plaatsgevonden en in welke volgorde. In willekeurige volgorde, zijn dit een aantal elementen:

- Kaarsvet. Normaal gesproken heb ik een blinddoek om, waardoor ik het niet voel aankomen. Deze keer niet. Ze koos er bewust voor om me te laten zien hoe hoog ze de kaars boven mijn borst vast had. Ze keek me met een glimlach recht in mijn ogen, en ik zie tegelijkertijd het kaarsvet vallen richting mijn rechter tepel. Stekende pijn, maar ik bijt door, ook als de andere tepel aan de beurt is. Het kaarsvet kwam op een later moment weer terug. Waarbij het over mijn onderrug en billen gegoten wordt, op een moment dat ik het niet verwacht had. Heel heftig!

- Zwepen. Met een platte zweep, kregen met name mijn tepels er flink van langs. En ook mijn pik en ballen moesten er aan geloven. Ze weet hoe gevoelig mijn ballen zijn, maar ze vond blijkbaar dat we de grens een beetje moesten opzoeken. Ze sloeg er gelukkig niet zo hard op als bij m'n tepels, maar ze zocht wel zeker het randje van mijn pijngrens op. Ook mijn rug en kont pakte ze aan, maar dan met een flogger. Ook hier werd de grens opgezocht.

- Laarzen likken. Met een halsband om, trok ze me van het bed naar een stoel. Op mijn handen en knieën ging ik achter haar aan. Haar voeten waren gehuld in mooie zwarte laarzen die ik allebei van boven tot onder moest likken. Ik genoot ervan en ook de halsband vond ik opwindend. Wat mijzelf eigenlijk wel weer verraste dat ik daar plezier uit kon halen.

- Sounding. Het boezemt de meeste angst bij me in. Aangezien we grenzen gingen opzoeken, moest ook deze grens opgezocht worden. We hebben het geprobeerd, maar het was toch iets te heftig deze keer. Het is wel eens goed gelukt in andere sessies, maar niet altijd. Ik vertrouw haar, ze weet wat ze doet. En ze merkte dus ook aan dat dit nu net over de grens was voor mij.

- Facesitting. Een aantal keren achter elkaar ontnam ze mijn adem terwijl ze op mijn gezicht zat. Vastgebonden liggen terwijl je niet kan ademen, is misschien wel het meest machtige 'wapen'. En eerlijk is eerlijk, wetende dat zo een mooie vrouw op je gezicht zit is opwindend.

- Anaal. Ik weet eigenlijk niet wat ik allemaal in me heb gehad Ik voelde iets kouds, en ik heb ook een warm branderig gevoel gevoeld. En ze gebruikte een groter formaat dildo dan ik eerder heb gehad. Ook wist ze meermaals mijn prostaat te vinden. Blijft toch een apart gevoel!

Wat ik erg prettig vond is dat ze mij, elke keer als ze de grens had opgezocht, even de tijd gunde om bij te komen en me vriendelijk melde dat ik het goed had gedaan. Een gevoel van waardering is erg fijn op zo een moment. En aan haar stem en aanrakingen merkte ik dat ik eventjes kan ontspannen.

De finish van de twee uren sessie was met een vibrator. Zoekend naar mijn gevoelige plekken, terwijl ze mijn prostaat masseerde. Minuten lang lag ik te kronkelen van genot, op het randje van een orgasme. Het uiteindelijke klaarkomen was één van de heftigste orgasmes die ik heb gehad. Ik moest echt even bijkomen, ik was 2 uur lang van de wereld geweest. Het was intens geweest!

Nadat ik weer met beide benen op de grond was en de tijd kreeg om op te frissen, namen we hartelijk afscheid van elkaar. Met een voldaan gevoel en een grote glimlach liep ik naar buiten.

Bij het schrijven, denk ik weer aan de volgende keer. Met het gevoel dat ik graag dit weer wil meemaken met haar. Maar wat zal ze dan in petto hebben? Ik ben er bang voor dat een paar grenzen weer een beetje verder verlegd worden!

Soortgelijke discussies

1. Uitstekend Meesteres Vanessa Utrecht zandpad 122-3
    By Marko in forum BDSM
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 30 oktober 2014, 11:56
  2. Uitstekend Den Haag - Geleenstraat 23k7 - Meesteres Marina
    By Johan1976 in forum BDSM
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 29 oktober 2014, 13:18
  3. Uitstekend Nicole/Nicky - Prive ontvangst - Rotterdam
    By Scuderia77 in forum Transgenders
    Reacties: 0