Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Den Haag - Geleenstraat 23k7 - Meesteres Marina

1. Standaard Den Haag - Geleenstraat 23k7 - Meesteres Marina

Op verzoek van Frankkinky maak ik deze topic even aan.

Cool Re: Den Haag - Geleenstraat 23k7 - Meesteres Marina

Nou dat beloofd wat, heb wel zin in een paar spectaculaire verhalen!

Kom maar op Frank Kinky!
    Geile beer - altijd Bere geil

Blog Entries
    2

Standaard Re: Den Haag - Geleenstraat 23k7 - Meesteres Marina

Ik ook! Ik lees relatief weinig over deze Meesteres eigenlijk..., terwijl ze toch al lang werkt in Den Haag en zeker wel de looks heeft.

Standaard Re: Den Haag - Geleenstraat 23k7 - Meesteres Marina

Ze stond in een spannende outfit, haar haar opgestoken en ditmaal was ik even getriggerd maar durfde ik het nog niet aan. 2 dagen later wel en bij binnenkomst bleek Mrs. Marina een zeer vriendelijke sympathieke en aantrekkelijke dame en had ik direct een goed gevoel bij haar.

We klommen via 2 wenteltrappen naar de 2e verdieping naar een prachtige SM kamer die van alle (on)gemakken is voorzien zoals een groot rond bed met spiegels, diverse kettingen aan de wand en plafond inclusief enkel en polsbanden, verder een grote jacuzzi, en een andreaskruis en een gynecologenstoel.

Ik gaf aan dat ik meer een soft sm liefhebber was met erotisch spel en dat deed deze Meesteres prima. Ik werd vastgezet met mijn polsen aan de polsboeien aan het plafond en Mrs. Marina ging mij eens keuren, mijn tepels werden subtiel bevoeld, ik werd gestreeld en kreeg complimenten over mijn billen, waarna ze mijn lul harder maakte en ook voorzichtig met haar nagels langs mijn balzak ging.

Een handschoentje ging aan en zo werd ik anaal geinspecteerd en dat was schijnbaar naar alle tevredenheid van Mrs. Marina want ik werd los gemaakt en geboden om op bed te gaan liggen waar ik mijn benen wijd de lucht in moest steken waarop Mrs. Marina ze vast legde met de zwarte leren enkelbanden aan het plafond, ik kreeg poppers en werd verder anaal met vingers onderzocht daarna deed Mrs. Marina een voorbinddildo om waarmee ze me goed en afwisselend begon te neuken terwijl ze mij aftrok. Het viel mij op hoe behending Mrs. Marina was in deze manier van neuken, zeker door de controle die ze had en de afwisseling die ze had zonder pauzes. In de spiegels was het ook geil te zien, eerder hard Mrs. Marina haar fraaie borstpartij bllotgemaakt en moest ik op haar commando haar tepels en borsten met mijn tong verwennen.

Omdat het neuken vrij gemakkelijk ging werd ik even later losgemaakt en in verder dezelfde houding anaal verkend door haar vingers en wist ze vrij snel en professioneel haar hele hand binnen te brengen wat een intens geil gevoel geeft en Mrs. Marina een glimlach gaf door de totale controle die ze had over mij. Niet veel later kwam ik dan ook al trekkend grommend klaar en had ik voldoende tijd om mij op te frissen.

Al met al heeft deze Meesteres een positieve en professionele indruk op mij gemaakt waar ik nog zeker een keer voor terug zal gaan.

Mrs. Marina ontvangt momenteel maandag overdags tot vroeg in de avond en de rest van de week in de avond, maar altijd duidelijk herkenbaar aan haar zwarte bordje met de naam marina sm. Ze staat ook op www.geleenstraat23.nl met foto's en foto's van haar SM kamer.

Regels voor berichten