Patty thaise dame op het Zandpad utrecht forum, recensie, sex, prostitutie, sex recensies, ervaring, hoeren, hookers

Ga terug   CityGirl Forum > Nederland > Raam en Tippel Prostitutie > Midden Nederland

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
12 september 2011
Geilebeer's schermafbeelding
Geilebeer
Ervaren wandelaar

Patty thaise dame op het Zandpad utrecht

• Raamzone Zandpad (Rooie bruggetje)

• Adres Zandpad

• Plaats Utrecht

• Naam meisje Patty

• Leeftijd 35

• Prijs 50

• Verleende diensten Massage , Intiem

Afgelopen donderdag had ik een afspraak in Utrecht, die afspraak ging dusdanig goed dat ik beloofde om mijzelf even te "trakteren" ik wist ook al naar welke dame ik heen wilde, dat was dus thaise Patty. (waar ik toen nog niet de naam van wist)

Vorige keer toen ik daar reed was ik steeds te laat en dook er iemand anders bij haar naar binnen. Nu dus niet geaarzeld toen ik haar zag staan, meteen de auto geparkeerd en naar haar toegelopen.

Ik zag meteen dat ze geile ogen had, die ondeugend keken. Ze vertelde dat het 50,- koste die heb ik meteen betaald en me voor de rest laten verassen, ik was me altijd even van tevoren en Patty (rare naam voor een thai maar goed) lag al klaar. Ik kwam erbij liggen en Patty begon met haar borsten lekker over mijn pik te glijden, ook deed ze met een cremmetje wat massage handwerk, ook erg lekker.

Daarna pijpen, beetje mijn ballen likken en vervolgens mocht ik op haar pompen, probeerde expres niet klaar te komen, zodat ik haar kon vragen om het laatste stukje handmatig te doen. Dit deed ze ook weer met haar cremme. Kwam weer erg lekker klaar.

Even een opmerking tussendoor. Op het internet is in een recensie verschenen dat ze ook zou pijpen en zelfs neuken zonder condoom, dit is absoluut niet het geval heeft ze mij verzekerd, ik mocht ook alleen een recensie over haar schrijven als ik dit er uitdrukkelijk in vermelde. Bij deze...

Je kan haar vinden als je het zandpad op komt rijden in het rechter gedeelte (het langste gedeelte zeg maar waar de meeste dames staan) zij staat dan halverwege.

Oja toen ik weg was bleek dat ik mijn sleutels vergeten was, ze riep me na en ik kwam terug lopen. Uiteraard maakte ze de grap om de sleutels in het water te gooien, vinden die thaise meiden wel leuk...

Ze is in ieder geval voor herhaling vatbaar.
27 januari 2012
Muisje
Ervaren wandelaar

Re: Patty thaise dame op het Zandpad utrecht

Op basis van bovengenoemde recensie heb ik Patty ook bezocht, volgens mij zij ze tegen mij een iets andere naam, maar het kan niet missen dat we het over dezelfde hebben.

Ze heeft een bordje voor haar raam staan met "Open Welcome" dit valt best wel op en dit herken ik ook uit Thailand. "Hello Welcome...."

Ik kwam binnen en kreeg meteen een aangenaam gevoel, Patty (zo zal ik haar maar blijven noemen) heeft mooie lange zwarte haren bijna tot op haar billen. In een klein badkamertje met wc en wasbak kan je je even wassen.

Uit mijzelf legde ik 50,- neer en ging op het bed liggen, Patty begon inderdaad mijn ballen te likken en vervolgens met een cremmetje mijn pik te bewerken, dat was errug lekker kwam bijna klaar

Even gevraagd of ze wat rustiger wilde doen, ze begon met pijpen lekker diep en niet te snel. Ik bleef echter bloedgeil en toen ik éénmaal op haar lag duurde het niet lang voordat ik klaarkwam en het feest over was. Wel een goede ervaring volgens mij heeft ze het ook best wel druk. Dit komt mede doordat ze echt even de tijd voor je neemt en er geen haastklus van maakt.

Ik ga haar zeker nog een keer bezoeken.
Met citaat reageren
27 januari 2012
Geilebeer's schermafbeelding
Geilebeer
Ervaren wandelaar

Re: Patty thaise dame op het Zandpad utrecht

Ja Muisje ik schrijf niet zomaar wat op was niet verkeerd he

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave