Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Costa rica

1. Standaard Costa rica

Hallo.
    Ik heb een amerikaanse kennis waarmee ik wel es wat emails uitwissel over ervaringen en zo. Deze man is al een paar keer in CR geweest. Het stikt er trouwens van de US guys daarzo. De Dollar "rules"...
    Het volgende:
    CR is NIET echt goedkoop te noemen...een uurtje plezier doet al snel Euro 120,-!! Maar dan heb je wel meestal volbloed latinas of geile negerinnen die er vaal Mega goed uitzien en dito geil zijn. Het ticket is ook al vrij duur (niet onder de 750 Euro vanuit Amsterdam,tenzij je toevallig een aanbieding hebt getroffen)
    De meisjes komen voornamelijk uit Colombia,venezuela,Dom.Rep,Honduras,Panama en uit CR zelf.
    Persoonlijk vind ik deze typen veel en veel mooier dan NL dames. Ze nemen hun vak serieus en zijn meestal erg "levendig"in bed. Kortom: Welkom in Latina land..!!
    Je kunt hier OOK een zogenaamde "girlfriend" ervaring opdoen..maar dat is zeker NIET goedkoper dan een mesije gewoon huren voor een of twee uurtjes.

Hotels zijn echter aan de prijzige kant. Een tarief van 60-80 us DOLLAR IS ZEER GEWOON...WIL JE ECHT LUXE zit je snel op 150 dollar of meer!! Zeker in San Jose.(vaak afgestemd op amerikanen die luxe gewend zijn en een paar $$$ te besteden hebben)..en vaak moet je extra betalen om het meisje op je kamer te mogen ontvangen.
    Neuk hotels zijn er ook....en die doen al snel 20-30 US $ per uur alleen voor de kamer,dus niet echt goedkoop...maar dat zei ik al.

Kortom als je echt wat $$$$ te besteden hebt en wilt genieten van een wondermooie natuur (veel mooie jungle en ook duiken is erg in trek daar) en veel wondermooie meiden moet je hier zijn.
    Persoonlijk denk ik dat er andere (goedkopere) landen in Zuid-Amerika zijn waar je dezelfde kwaliteit voor veel minder $$$ krijgt. Met name denk ik dan aan DR,Venezuela,Peru,Ecuador of Cuba. Ook suriname schijnt een waar neuk paradijs te zijn voor Nederlanders...maar hier zitten uiteraard GEEN latinas:-(
    Als je een beetje levensmoe en zeer avontuurlijk bent kun je OOK nog naar Colombia gaan....;-) Hier is het zeer goedkoop en veel mega mooie meiden. Wel superlink.

Standaard Re: Costa rica

Interessant wat je meld over Costa Rica, ik kan bevestigen dat zuid-amerikaanse meiden erg heet zijn. En zeer goed de liefde kunnen bedrijven. Op de één of andere manier zijn ze erg soepel in de heupen en dansen ze ze op je!

Ik zou wel eens naar colombia willen als het daar echt zo goedkoop is, een beetje spanning kan ook nooit kwaad! Zolang je jezelf maar overal uit kan kopen en niet onthoofd wordt is het wel spannend.

Is er iemand in Colombia geweest?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azie_gangers Bekijk bericht
    Interessant wat je meld over Costa Rica, ik kan bevestigen dat zuid-amerikaanse meiden erg heet zijn. En zeer goed de liefde kunnen bedrijven. Op de één of andere manier zijn ze erg soepel in de heupen en dansen ze ze op je!

Ik zou wel eens naar colombia willen als het daar echt zo goedkoop is, een beetje spanning kan ook nooit kwaad! Zolang je jezelf maar overal uit kan kopen en niet onthoofd wordt is het wel spannend.

Is er iemand in Colombia geweest?
    Kijk ook eens in Guyana en suriname.Zeer veel leuze.

Interessant Sadoka, kan je daar wellicht iets meer over vertellen waar je dan het beste kan zijn en hoe je één en andere het beste aan kan pakken, jij bent er weleens geweest neem ik aan
    Geile beer - altijd Bere geil

Regels voor berichten