Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33

Discussie: Wie weet er wat over Gambia

Thumbs down Re: Wie weet er wat over Gambia

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azie_gangers Bekijk bericht
    Ik ken alleen een vriend die in Gambia zit, hij schijnt er vollop te neuken voor een appel en een ei. Wie weet hier meer van hoe het er aan toe gaat? Hoor het graag.
    wat hebben ze hier op deze site weinig respect voor vrouwen zeg ,,bah bah..moet je horen hoe ze hier praten..!!

ik durf oprecht te zeggen, dat ik ook een gambiaanse vriend heb, en hij is inderdaad jonger dan mij...ik ga echt niet na Gambia toe om me eigen te laten neuken kom op zeg..!
    als ik dat zo graag doe dan kan ik dat hier ook wel.ik plaats hier geen fotos van me zelf ..maar ik durf van me zelf te zeggen dat ik er heel goed uit zie..en er zullen in gambia natuurlijk veel oudere vrouwen komen ..die er op uit zijn ..maar ze moeten hier op deze site, niet iedereen over een kam scheren..!!.en die verhalen die ik hier allemaal lees ..hoe de nederlanders over die gambiaanse vrouwtjes praten,dat zegt al genoeg over hun zelf..daarbij weet ik uit ervaring..dat een mooie man,die er 'n beetje goed uit ziet ,niet na gambia hoeft te gaan om daar te schoren bij de dames..wat trouwens ook geld voor thailand..de nederlanders die daar na toe gaan ,die gaan gewoon voor de sex industrie...en het zijn allemaal kerels die hier niks kunnen krijgen,die er niet uit zien...walgelijk..sory maar dit moest ik toch even kwijt...de groeten

Standaard Re: Wie weet er wat over Gambia

Sorry moet toch even wat kwijt....

je zegt het volgende in je tekst:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angel Bekijk bericht
    maar ze moeten hier op deze site, niet iedereen over een kam scheren..!!.
    en even verderop heb je het over mannen in thailand

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angel Bekijk bericht
    en het zijn allemaal kerels die hier niks kunnen krijgen,die er niet uit zien...walgelijk..sory maar dit moest ik toch even kwijt...de groeten
    wat doe je hier zelf ??

Standaard Re: Wie weet er wat over Gambia

Beste Angel,

Interessante toevoegin op het forum, even een vraagje waarom ga je zelf naar Gambia? Mooie natuur? Lekkere stranden? Ben ik wel in geinteresseerd, kijk dit is toch een erotisch forum waar dit soort dingen besproken worden.

Maar goed ga je je gambiaanse vriend ook uitnodigen om in Nederland te komen wonen? Wellicht is het programma liefs uit wat voor jullie. Ook fijn dat je er goed uitziet dat is altijd een prettig gegeven in het leven, geniet ervan.

Ben benieuwd naar iets meer onderbouwing hier op het forum
    Geile beer - altijd Bere geil

Regels voor berichten