Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 38 van 38

Discussie: Wat vind u van de Nederlandse Politiek

Standaard Re: Wat vind u van de Nederlandse Politiek

Ik verwijs naar de bijsluiter een voorstel van de sgp
    http://nos.nl/artikel/554715-sgp-dis...cond-love.html

Als ik het volgende keer een oproep kaart krijg om te stemmen. Verwacht ik dat er duidelijk en zwart gedrukt op staat "stemmen op willekeurig welke partij dan ook, kan lijden tot schade, schade van uw vermogen, inkomen of vertrouwen in de medemens"

of deze "Uw stem zal niet lijden/leiden tot datgene waarvoor u gaat stemmen"
    ego futuis ergo sum

Ik wordt überhaubt een beetje heel erg moe van de SGP waar bemoeien ze zich in godsnaam mee. Ze willen zelf geen vrouwen in de lijst maar bemoeien zich wel hoe anderen hun leven moeten leiden.

Als mensen overspel hebben en daar tevreden mee zijn kan het juist huwelijken schelen, laten we eerlijk wezen meer dan de helft van de Nederlanders maakt wel eens gebruik van betaalde liefde en daar zitte ook SGP'ers tussen of mensen van de Christen unie of mensen uit Putten. Juist van degene waarvan je het niet verwacht gebeurd het het meest. Laat hij zich eerst eens druk maken om alle incest die voorkomt in de christelijke gezinnen, dat is nog even een stapje erger en daar worden kinderen oprecht getraumatiseerd van. Niet omdat hun vader eens naar de hoeren gaat.

Daarnaast heb ik van de hele oppositie mijn buik vol, alle tegen begrotingen en andere voorstellen, zijn totaal niet doordacht en worden alleen maar geroepen om populistisch te doen. Hoe kan je nu roepen dat je uit de euro wilt stappen en dat dat alleen maar voordelen oplevert. Hoe dom moet je zijn om dat te geloven???

Beseffen ze wel dat Nederland in een crisis zit die niet veroorzaakt is door dit kabinet, maar wel door dit kabinet met impopulaire maatregelen moet worden opgelost.

Als je zelf een besteding hebt van 100,- per week en dat wordt opeens 80,- dan moet je toch ook bezuinigen zo moeilijk is dat toch niet. Iemand moet dan tegen de kinderen zeggen dat ze iets minder zakgeld krijgen, ja dat is geen leuke mededeling maar het moet wel gebeuren.

Dat is precies hetzelfde met het kabinet, door de economische tegenwind komen er minder belasting opbrengsten binnen waardoor er minder uitgegeven kan worden dat snapt toch iedereen. Kijk dat het niet leuk is om te bezuinigen dat begrijp ik ook wel, maar je kan niet op de pof leven. Daarnaast als je nu het begrotings-overschot op zou laten lopen, dan ga je meer rente betalen, plus je krijgt een boeten, plus je land wordt niet meer als triple A gezien waardoor de rente nog verder stijgt. Dat zou dus een doekje voor het bloeden zijn maar geen oplossing.

De enige oplossing is om in goede tijden geld te sparen dat je weer in slechte tijden uit kan geven. Dan kan je anti cyclisch handelen als politiek. Het jammere is alleen dat in de goede tijden de SP, PVV, en PVDA alles juist uit willen geven.

Mark Rutte je doet het hardstikke goed en je laat jezelf niet gek maken, groot compliment! En Samson jij doet het ook heel goed!

Dit is een stukje wijsheid, sluit me er bij aan.....
    ego futuis ergo sum

Dank je Rene dat had ik even nodig

Er bestaan dus nog wel normale mensen in Nederland !!

Er bestaan zeker normale mensen in Nederland alleen vind je die niet onder de kiezers van de PVV, SGP, Christen, Unie en SP.

Voor de rest vrij normaal hahaha
    Geile beer - altijd Bere geil

Standaard Wat vind u van de Nederlandse Politiek

Ik geloof dat Islam geen gevaar vormt voor welke staat dan ook, wel de zogenaamde Moslims.

En in dit geval vormt de Nederlandse staat een gevaar voor Moslims. Kijk nou naar al die moties tegen Moslims. Moslimverbod, Burkaverbod, Quranverbod, Moskeeverbod? Wat missen we nog? Het is heel zichtbaar dat Moslims niet welkom zijn voor meeste politieke bewegingen.

Neem de burkaverbod bijvoorbeeld. Het is iemands eigen keuze hoe iemand zich bekleedt. Identificatie is verplicht, een goede neem het aan. tijdens het verificatie, als iemand het weigert, dan pas kan iemand gevaarlijk zijn.
    En de doelgroep zijn Moslimvrouwen alleen. Hoe kunnen ze de masker van een dief tijdens het beroven ervanaf halen? belachelijk zo lijkt die verbod dan.
    En laat eens naar de groep vourwen met burka kijken. Zullen zij een bom vervoeren onder hun burka? Die vrouwen doen het beste om zich aan Islam en hun cultuur te houden. Ze geloven dat geen vreemde mag hun zien. Ze zijn messchien meer bewust dan ons. Ze hebben lef dat ze in deze verdraaide samenleving zich aan hun geloof en cultuur houden.
    Ik vind het heel zwak van VVD dat ze zoeits voorstellen. Maar het draait alemaal om Moslims nog zwarter te maken, dus het zou ook niet verbazend zijn als een meerderheid het aanneemt.

Het is pijnlijk om te zien hoe een bepaalde groepmoslim vrouwen met burka in dit geval zonder enige steun/defentie verboden wordt.

MVG
    Yosuf

Ik ben blij dat ik in Nederland woon als ik naar de rest van de wereld kijk, we horen al jaren tot de 10 rijkste landen van de wereld, er is vrijheid en welvaart.

Perfecte systeem bestaat niet

Democratie heeft zijn nadelen maar ik zie geen beter systeem.

Alle jaren zijn er wel sombere vooruitzichten geweest zoals door de economie, Koude oorlog etc.

Nu is het de angst voor Islam en of wat Poetin aan het doen is, tja

nadeel is dat er nu via sociale media ons steeds meer beelden en info wordt voorgeschoteld dan vroeger, de vraag is echter of het nu wel erger is dan vroeger

als je geen nieuws zou weten, is er dan echt iets anders in je leven, nee toch? dus het is vooral door wat we zien en horen wat de sfeer en eventuele angst geeft, maar daadwerkelijk hebben we er niet veel last van als we naar ons werk gaan of ons verdere leven leiden...

8. Standaard Re: Wat vind u van de Nederlandse Politiek

Ben 't met je eens Frankkinky.

Media moet tegenwoordig ook zn best doen om advertenties te verkopen, zoals Telegraaf. En smeuige verhalen en stemmingmakende titels op hun website worden gewoon makkelijk aangeklikt.

Maar onze politici zijn ook zo stom om op dit soort krantenberichten veel te heftig te reageren, gelijk weer een spoeddebat aanvragen enzo. Als iedereen wat minder hitsig reageert, dan zouden we veel beter relativeren wat er nu echt aan de hand is.

Misschien kunnen die politici ook van hun hitsigheid af komen door wat vaker naar hoeren te gaan hahaha. Worden ze rustig van. Hoewel, sommige waarschijnlijk leven naar het voorbeeld van Bill Clinton op dat gebied :P

Regels voor berichten