Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32

Discussie: Ticket-/reis-/hotelinfo

Standaard Re: Ticket-/reis-/hotelinfo

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jappie Bekijk bericht
    Ja ik ben het wel met je eens, er is daar nog veel te ontdekken, maar je bent er nu zolang niet meer geweest misschien is het wel helemaal veranderd hahaha!

Zelfs als je een taxi neemt, moet je nog goed opletten waar je instapt, ik liet daar altijd de taxi registreren en keek erg goed uit bij wie ik instapte. Met name naar het vliegveld omdat je dan alles bij je hebt. Dat vond ik in Thailand toch een stuk veiliger. Aan de andere kant zijn de Fillipijnen wel een stuk mooier met al hun prachtige eilanden!!

Hahaha.. niet lang geweest. Precies 13 maanden geleden voor het laatst en ik kom er al vanaf 1999. Toen was het wel veiliger dan nu. Er verandert ieder jaar 'n hoop, maar toch de oude bekende dingen zijn er nog hoor en mijn vrienden die daar wonen houden me ook op de hoogte en ik lees natuurlijk de sites over Angeles, dan blijf je constant up-to-date.

Goede site is "harry-the-horse" (www.harrythehorse.com) voor alle info wat er gebeurd is de afgelopen maand en wat er op stapel staat voor de komende tijd.

Dus eventuele Angeles gangers... doe hier Uw voordeel mee.

Blog Entries
    2

Standaard Re: Ticket-/reis-/hotelinfo

Dit is best een mooi forum topic! Veel interessante info. Iemand nog nieuwe tips?

Regels voor berichten