Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: Xanten, Partytreff, Sonsbeckerstrasse 29, Algemeen

1. Standaard Re: Xanten, Partytreff, Sonsbeckerstrasse 29, Algemeen

Ben vandaag sneeuwvrij op zomerbandjes heen en weer naar Xanten gereden. Puur geluk als ik hoorde wat de rest van NL voor de kiezen had gekregen qua sneeuw... Was vroeg genoeg om bij het hek te parkeren. Maar wat was het al gezellig druk binnen (11:30). Uiteindelijk 20 dames (enkele die vanuit het Wuppertalse zouden rijden bleven vanwege het weer thuis, dus niet de volle 25 gehaald...). En een flinke stapel beren, veel hollanders erbij. Altijd zin in een feestje en zo was de sfeer de hele dag/avond.

Uiteindelijk zovaak geneukt dat ik het niet meer elemaal paraat heb.In ieder geval Sabine, Vivian (lekker hitsig chocolaatje), Vanessa (lekker elegant Colombiaans grietje), Laura (lekker vrolijk Tjechisch grietje), Cindy (grappig lekker jong ding) en Mary, en een paar van hen zelfs twee keer. Helaas geen tijd meer gehad voor de supermooie Fabiana of mijn favoriete Mandy of de geile Kim (net toen ik aan de beurt was spoot een beer z'n kwakkie in haar mond, dus moest ze zich even opfrissen). Moet ik maar weer vor terugkeren (heb toch m'n vrijkaart nog te verzilveren, dat kon niet met de party).

Kerstman was grappig, maar natuurlijk vooral voor de dames en enkele stamgasten. Voor de rest was het een uurtje intermezzo zonder neuken. De dame die aan de paal kwam hangen heb ik per ongeluk van dichtbij gezien () en siliconen zijn sowieso niet mijn ding...

Maar prima leuke dag gehad, zeer goed verzorgd.

Standaard Re: Xanten, Partytreff, Sonsbeckerstrasse 29, Algemeen

Afgelopen zaterdag weer eens naar Xanten geweest, het parkeerterrein stond al redelijk vol. Voornamelijk met Nederlandse auto's

De welbekende gastvrouw ontving ons vriendelijk en vroeg of we hier al eens geweest waren. Dat waren we wel hehehehe. Beide 100,- afgerekend en een handdoek gekregen om te gaan douchen. Er waren 9 dames aanwezig, waarvan een paar er al 20 jaar werken of zo (die kunnen wel het beste pijpen, zal later uit de recensie blijken)

Zo had je een mooi braziliaanse, zij kwam uit Belo Horizonte, erg lekker lichaam. Met haar ben ik als eerste naar beneden geweest. Ze begon mij lekker te pijpen terwijl ik aan haar kutje mocht voelen, ze werd al lekker nat en toen mijn pik goed stijf was, heeft ze er een condoom omheen gedaan en begon lekker op mij te rijden. Al snel wilde ze wisselen en moch ik bovenop. Ze begon echt lekker geil mee te doen en wellicht genoot ze er zelf ook een beetje van

Als laatste heb ik haar lekker hard op z'n hondjes genomen, die lekkere kont tussen mijn handen, wat ik altijd erg geil vind is als ze hun kontje naar achter duwen zodat hij er diep in gaat. Ik kwam vrij snel klaar (was mijn eerste wip) en we hebben nog even wat liggen kletsen. Kortom de dag begon goed!

Mijn maat was met ééntje uit de dominicaanse republiek, was ook wel goed bevallen maar dat moet hij zelf maar vertellen.

Boven heb ik lekker een paar broodjes gemaakt en een kopje soep genomen, ik moet zeggen dat hebben ze toch wel redelijk voor elkaar. Verschillende soorten vleeswaren, kaas, nutella met verse bolletjes. De soep van de dag was kippesoep, niet onbelangrijk om te weten hehehe.

Nadat ik een beetje op adem was gekomen, wilde ik eigenlijk met Sabine naar beneden uit ervaring weet ik dat zij echt een pijp koningin is. Puur naturel pijpt ze je helemaal klaar. Je mag lekker in haar warme mondje klaarkomen. Ik ging naast haar zitten (contact maken is heel gemakkelijk in deze club) en vroeg haar hoe het was. Kon ik meteen mijn duits weer een beetje ophalen door slap te gaan zitten lullen. Ik vroeg of ze mee naar beneden wilde, maar het was net een paar minuten voor zes en dan zou het eten komen. Blijkbaar waren alle dames hongerig, want ze wisten niet hoe snel ze hun bordje moesten vullen.

We hadden afgesproken om na het eten met elkaar naar beneden te gaan. Ze ging ook naast mij zitten en ik dacht nu kunnen we wel, maar wat nou bleek is dat ze na het eten om een uurtje of 18:30 de gangbang muziek opzetten, dat betekend dat iedereen naar beneden gaat en je allemaal tegelijkertijd sex hebt. Ik ging dus met Sabine, handdoekje neergelegd en het feest kon beginnen, ze nam er echt de tijd voor om mij even heerlijk te bevredigen, het was echt erg lekker. Mijn geluk was dat de dame naast mij redelijk snel klaar was met haar "lover" die kwam er ook nog even bij. Nu gingen ze om de beurt mijn keiharde pik even lekker pijpen. Ze sloegen niets over van mijn ballen tot mijn sterretje, ik werd helemaal in de watten gelegd. Uiteindelijk maakte Sabine het af en spoot ik met een harde straal mijn vocht in haar mond.

Na hun hartelijk bedankt te hebben ben ik lekker gaan douchen, omdat we niet te laat thuis wilden zijn, gingen we eigenlijk weer vrij snel rijden. Mijn maat was er met drie naar beneden geweest.

Voor 100,- hadden we lekker gegeten, gedronken, ik twee keer geneukt waarvan 1 keer lang gepijpt met klaarkomen in de mond. Sorry maar dat kan ik in Nederland echt niet vinden.

Partytreff Xanten heeft ook een nieuwe site (althans ik had hem nog niet eerder gezien) www.xantener-partytreff.de
    Indien er mensen zijn die eens samen hierheen willen hou ik/wij mij/ons aanbevolen!!!
    Laatst gewijzigd door Geilebeer; 31 januari 2011 om 16:38
    Geile beer - altijd Bere geil

Angry Plagiaat...

Hey Sjaak,

Wat krijgen we nou?!? Sjaak gaat vaak naar het ijsberenforum om wat stukjes van anderen te kopiëren... Niet zo netjes!

Voorbeeld 1:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaak_gaat_vaak Bekijk bericht
    Gisteren van begin tot het einde op de party geweest met mijn tijdelijke 'sneeuw'auto "VW Touareg V12" en weer een topparty gehad, zoals van ouds.

Het was toch druk ondanks alle sneeuwbuien in het westen van NL. Er waren zelfs bezoekers uit Amsterdam die er al 5 uur op hadden zitten.

Ze hadden wel een 'neuk'bus vanaf nijmegen geregeld voor ijsberen die met de trein wilden.
    Er was echter niemand opgestapt.

Verder lekker geneukt met Aida, Vivian, Fabiana, Indira, Kim en Mandy.
    Die Aida is echt een toppertje en wil nu ook al met me heiraten en 10 kinderen van me. Ik mag dit echter niet van, de Kerstman die ook aanwezig was, bigamie plegen. Ik krijg tegenwoordig zelfs trouwaktes van de Kerstman. Ik heb weer gezegd "Ich weiss von nichts". Dus ik kan weer een jaar mijn gang gaan, voordat ik me weer bij de Kerstman dien te verantwoorden.

Verder waren er diverse stripacts en het ballet 'het zwanenmeer', waar ik zelf aan mee moest deelnemen.

Het eten was ook weer top en na de party nog even naar de disco geweest, voordat ik om half vier vannacht mijn bedje in kroop.

Ik heb begrepen dat 28 januari 2011 de volgende party weer is. Dus alvast vrij gepland in mijn nieuwe agenda.

Voorbeeld 2:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaak_gaat_vaak Bekijk bericht
    Ben vandaag sneeuwvrij op zomerbandjes heen en weer naar Xanten gereden. Puur geluk als ik hoorde wat de rest van NL voor de kiezen had gekregen qua sneeuw... Was vroeg genoeg om bij het hek te parkeren. Maar wat was het al gezellig druk binnen (11:30). Uiteindelijk 20 dames (enkele die vanuit het Wuppertalse zouden rijden bleven vanwege het weer thuis, dus niet de volle 25 gehaald...). En een flinke stapel beren, veel hollanders erbij. Altijd zin in een feestje en zo was de sfeer de hele dag/avond.

Uiteindelijk zovaak geneukt dat ik het niet meer elemaal paraat heb.In ieder geval Sabine, Vivian (lekker hitsig chocolaatje), Vanessa (lekker elegant Colombiaans grietje), Laura (lekker vrolijk Tjechisch grietje), Cindy (grappig lekker jong ding) en Mary, en een paar van hen zelfs twee keer. Helaas geen tijd meer gehad voor de supermooie Fabiana of mijn favoriete Mandy of de geile Kim (net toen ik aan de beurt was spoot een beer z'n kwakkie in haar mond, dus moest ze zich even opfrissen). Moet ik maar weer vor terugkeren (heb toch m'n vrijkaart nog te verzilveren, dat kon niet met de party).

Kerstman was grappig, maar natuurlijk vooral voor de dames en enkele stamgasten. Voor de rest was het een uurtje intermezzo zonder neuken. De dame die aan de paal kwam hangen heb ik per ongeluk van dichtbij gezien () en siliconen zijn sowieso niet mijn ding...

Maar prima leuke dag gehad, zeer goed verzorgd.

Dit zijn letterlijke kopieën van twee bijdragen op 18 december 2010 op het ijsberenforum (zie deze draad).

Foei, shame on you. Niet meer zonder vragen doen hoor...

NoelCitroen, ik heb er niet zoveel mee te maken, maar waar maak jij je nou zo druk om?? Het is toch de bedoeling met recensies dat die door zoveel mogelijk mensen gelezen worden?

Ik zou juist blij zijn als mijn stukjes door meerdere sites opgepikt werden, des te beter wordt de info verspreid. Ik vind het een beetje een ouderwetse gedachte van je.

Muisje

Let op: Xantener Partytreff is verhuisd!!!

Nieuw adres is

Philosophenweg 2 (Ecke Trajanring)
    46509 Xanten

0049- (0)2801986044
    Duitsland

Wij gingen weer eens naar Xanten omdat het alweer lang geleden was. Wij waren er echter niet van op de hoogte dat ze verhuisd waren, wonder boven wonder reden wij er gewoon tegenaan. We dachten hey hier zit nog een partytreff maar na navraag bleek dit dus Xanten te zijn.

Voor hetzelfde geldt hadden we ik weet niet hoelang kunnen gaan zoeken, dat viel dus mee

Binnen ziet alles er heel fris en netjes uit, we werden rondgeleid door een hele sexy dame licht getint met dikke borsten. Boven hebben ze de kamers/grote bed voor de gangbang

Jammer genoeg waren de twee dames waarbij je in hun mond klaar mocht komen niet aanwezig, ondanks dat hebben we een top dag gehad met heel veel sex.

De dames doen erg hun best en trio's worden gewoon aangeboden. Er was een Marokkaans meisje van 22 jaar, heerlijk kind. Ze kon ook Turks geweest zijn dat weet ik niet meer precies.

Het eten was ook voldoende en er zaten met name hollanders erg gezellig. We komen hier zeker nog een keertje terug.
    Geile beer - altijd Bere geil

Ik ben vandaag (30-12-14) naar Xanten geweest. het was helemaal niet leuk en ik weet zeker dat ik niet weer naar xanten terug zal keren. Ik weet niet waar die reacties hieronder vandaan komen maar in werkelijkheid was heel anders. Ik vond het aanbod van dames tegenvallen. Op de website stond dat 10 dames beschikbaar zijn (van 21 jaar tot 29 jaar!!!) maar toen ik daar kwam zag ik 5 dames met een gemiddelde leeftijd van 45 jaar Het waren niet echt mooie dames. Hele tijd zat iedereen te wachten tot er weer eens een dame klaar was. het bardame was heel onaardig. Wat op hun site staat klopt helemaal niet!!! Geloof het nooit in. Ik raad het aan om je geld niet te besteden in dit soort oplichterijen.

Regels voor berichten