Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Ervaring met Mrs Ella (grens NL/B)??

Question Ervaring met Mrs Ella (grens NL/B)??

Wie heeft er ervaring met de mooie MrsGoddessElla (zie oa advertenties op sexjobs.nl)

Ben al een tijdje van plan om haar te bezoeken, maar ze werkt nog al een eind uit de buurt van mijn omgeving, nl in het grensgebied van Nederland en Belgie; dus voordat ik de lange reis ga maken, graag de mening van ervaringsdeskundigen!

Standaard Re: Ervaring met Mrs Ella (grens NL/B)??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iamuuim Bekijk bericht
    Wie heeft er ervaring met de mooie MrsGoddessElla (zie oa advertenties op sexjobs.nl)

Ben al een tijdje van plan om haar te bezoeken, maar ze werkt nog al een eind uit de buurt van mijn omgeving, nl in het grensgebied van Nederland en Belgie; dus voordat ik de lange reis ga maken, graag de mening van ervaringsdeskundigen!
    Ik woon ook ver van Meesteres Ella af, en ik heb de moeite genomen om de reis te maken. Ik heb nooit spijt gehad van die ervaring. Meesteres Ella straalt een en al dominantie uit en weet precies hoe het is om een slaaf klein te krijgen.

Ik ga zeker weten nog eens terug voor een hardere sessie, want ik weet dat Meesteres Ella de grenzen weet te bewaken.

Standaard Re: Ervaring met Mrs Ella (grens NL/B)??

Ik heb vorige week een sessie bij haar gehad, wat me zeer goed bevallen is.
    Ze bouwt eerst vertrouwen op en gaat dan over op een stevigere aanpak. Ze is super dominant dat zal je wel merken.
    Ik heb nog nooit zo een knappe meesteres gezien, zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik bij haar ben geweest.
    Ze heeft advertenties staan bij sexjobs en kinky. Anders recentie kan je vinden bij hookers.nl
    Google gewoon op "Meesteres Goddess Ella" je zal dan ook haar site vinden en haar tweets met super schone foto's van haar.

4. Standaard Re: Ervaring met Mrs Ella (grens NL/B)??

Mrs Ella is zo verfijnd vrouwelijk, intiem afstandelijk, zo rijk aan invoelingsvermogen, ze verwerkt jou(mijn) fantasmen tot kunst .maakt oppervlakkigheid tot diepgang, verstaat psychische processen en weet waar pijn thuishoort en waar vernedering jou precies raakt.no nonsens en toch is er ruimte voor overleg, een aanmoediging op zijn plaats, geen woord teveel , akelig nabij , gruwelijk veraf. durf wordt beloond desnoods met wreedheid . Aanwezigheid van uw geest maakt haar uitzinnig.
    prijs kwaliteit buiten categorie

Soortgelijke discussies

1. Uitstekend Parenclub Swingcafe de Grens algemeen
    By Veronica in forum Clubs en Privehuizen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 9 september 2013, 23:08
  2. Uitstekend Triootje met kato & ella
    By Jaak de vrijer in forum Clubs en Privehuizen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 10 juli 2012, 22:29
  3. iemand ervaring met Asena?
    By spijkenisse in forum Vraag en antwoord